معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان مطرح کرد:
تیم فوتسال دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در یک اقدام بی سابقه جزو ۸ تیم اول کشور قرار گرفت و تیم دومیدانی دانش آموزی با سه مدال رنگارنگ خوش درخشید.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸ 04 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش و حمایت هایی که صورت دادیم تیم های دانش آموزی امسال بطور بی سابقه ای نتایج خوبی را کسب کردند.

فرشید کرمی اظهار داشت: برای اولین بار با هیئت های مختلف ورزش استان تعامل کردیم و بیش از دو ماه تمرینات داشتیم و اردوها با همه امکانات برگزار شد تا توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

کرمی افزود: تیم فوتسال دانش آموزی استان در مسابقات متوسطه دوم کشور با ۴ برد از سد تیم های قوی استان فارس، گلستان، آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان گذشت و فقط با یک باخت از صعود به جمع ۴ تیم و فینال بازماند، و توانستیم جزو ۸ تیم اول کشور قرار بگیریم.

کرمی با اشاره به اینکه «این توانایی را داشتیم که جزو ۴ تیم برتر قرار بگیریم» بیان کرد: تیم دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در رتبه پنجم کشوری ایستاد و قطعا در سال های آتی برای قهرمانی برنامه خواهیم داشت.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه «اولین بار است که تیم های کهگیلویه و بویراحمد بخصوص تیم فوتسال در سطح کشور حرفی برای گفتن دارد» گفت: شایان عبدالخانی از تیم استان به تیم ملی فوتسال دانش آموزی دعوت شده است.

کرمی با اشاره به «درخشش ۴ شرکت کننده در تیم دومیدانی دانش آموزی استان» اظهار داشت: در ۶ ماده این رشته ۶ شرکت کننده را راهی مسابقات کردیم و موفق شدیم دو مدال طلا، یک نقره و یک مقام چهارم را کسب کنیم که در نوع خود بی نظیر است.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان افزود: در همین برهه کنونی فوتسال خانم ها و والیبال پسران از گچساران چهار روز است که در یاسوج اردو زده اند و در حال تمرین هستند تا بتوانیم در این رشته ها نیز نتیجه خوبی کسب کنیم.

کرمی گفت: در سال جدید با برنامه های حمایتی خاصی پیش رفته ایم و پشتیبانی زیادی از تیم های ورزشی داشتیم، در حالی که خیلی از تیم های بزرگ مثل تهران نتوانستند جزو هشت تیم قرار بگیرند ولی تیم فوتسال ما توانست نتیجه خوبی کسب کند، این اولین بار است که تیم فوتسال ما تا این رده بالا می آید.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان افزود: تیم دو میدانی نیز توانست رکورد جابجا کند و سه نفر از تیم به تیم ملی دعوت شده و در مسابقات آسیایی شرکت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار