سردار سلامی:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به فرماندهان سپاه در منطقه ابلاغ شده برای بهبود شرایط زندگی درمناطق زلزله زده، از همه امکانات موجود استفاده شود.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰ 04 February 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سردار سلامی در جمع شهروندان خوی با ابراز خوشحالی از حضور در جمع آنان و تبریک ایام میلاد حضرت علی (ع) و ایام الله دهه مبارک فجر افزود: تلاش می‌شود تا با بکارگیری همه امکانات و ظرفیت‌ها شرایط زندگی در این روزهای سخت، هوای خیلی سرد و در ایام دوری از خانه برای هموطنان مان در این منطقه بهتر شود.

وی ادامه داد: ما درک می‌کنیم که دور شدن از خانه مشکل است و هر انسانی آرزو دارد در کنار خانواده خودش زندگی کند و من صمیمانه می‌گویم دوست داشتم شما شرایط تان مثل ما بود و ما مثل شما در شرایط کنونی بودیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دلجویی از مردم خوی با بیان اینکه «ای کاش این اتفاق برای من افتاده بود، گفت: وقتی خانواده‌ها را در چادرها می‌بینم ناراحت می‌شوم.

وی ادامه داد: از همان روزهای اول وقوع زلزله با فرماندهان سپاه در استان تماس گرفته شد و سریع ابلاغ کردیم هر امکانی هست به این منطقه گسیل بدارند و بیایند تا شرایط بهتر شود.

سردار سلامی اضافه کرد: من از نجابت و صبر شما و شکیبایی که تحمل می کنید این شرایط را صمیمانه تشکر و آرزو می‌کنم به زودی امکانات بهتری فراهم شود و هموطنان ما سریع از این شرایط خارج شوند.

وی از تلاشهای نیروهای امدادی، جهادی مدیران استان در تلاش برای رفع مشکلات زلزله‌زدگان شهرستان خوی قدردانی کرد.

برچسب ها: ارومیه ، خوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار