استاندار خوزستان گفت: فولاد شادگان ظرفیت بالایی دارد و طرح توسعه آن اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ 04 February 2023

علی اکبر حسینی محراب روز شنبه در جریان بازدید از فولاد شادگان اظهار کرد: فولاد شادگان در راستای رسالت اشتغال در شهرستان به دنبال طرح‌ های توسعه‌ ای است و با ایجاد کارخانه‌ های جدید در این شرکت رونق اشتغال در منطقه رقم خواهد خورد.

وی افزود: با اجرایی شدن طرح توسعه فولاد شادگان ضمن افزایش تولید رونق اشتغال در منطقه را شاهد خواهیم بود.

استاندار خوزستان افزایش صادرات را دیگر مزیت طرح توسعه شادگان عنوان و بیان کرد: اشتغال و تولید مهمترین دستاورد این شرکت است و سیاست آن حفظ اشتغال فعلی در کنار اشتغالزایی جدید خواهد بود.

وی با بیان اینکه فولاد شادگان سهم عمده‌ ای در پویایی و رونق اقتصادی منطقه دارد، به ظرفیت بالای بندر شادگان برای صادرات کالاهای غیرنفتی اشاره کرد و گفت: این بندر ظرفیت خوبی به وجود آورده که در صورت استقبال تجار و بازرگانان رونق خواهد یافت.

حسینی محراب با بیان اینکه تجار، بازرگانان و کشاورزان سایر استانها می‌توانند برای صادرات محصولات خود به بازارهای هدف از این بندر تازه تاسیس استفاده کنند، گفت: با رونق بخشی این بندر به طور حتم رونق اقتصادی شهرستان شادگان و ایجاد فرصت های اشتغال را شاهد خواهیم بود.

وی بندر شادگان را امکان و فرصتی برای بهره مندی مردم این شهرستان دانست و افزود: مردم منطقه باید از مزیت تجاری این بندر به خوبی استفاده کنند زیرا مطلوب‌ ترین مورد بهره‌ مندی از یک بندر مربوط به بخش تجاری آن بوده و این حق مردم شادگان است.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار