امام جمعه موقت اصفهان گفت: تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی ایران به ما آموخته که سازش امنیت‌سوز و مقاومت امنیت‌ساز است.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱ 03 February 2023

حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به روز نیروی هوایی و بیعت تاریخی همافران با امام راحل اظهار داشت: این بیعت تاریخی و ماندگار نیروی هوایی با امام راحل، کمر شاه ملعون را شکست و دیگر نتوانست قد علم کند و اینچنین انقلاب اسلامی ایران پیروز شد و امیدواریم که کارکنان نیروی هوایی همچون گذشتگان غیرتمند و انقلابی خود در مسیر حفظ و حراست از کیان و ارکان انقلاب و جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

وی افزود: ترس از دشمن به دلیل اینکه تجهیز شده و مسلح است معنایی ندارد زیرا ما مجهز به قدرت ایمان هستیم، دنیای غارتگر فکر می‌کند آن کسی پیروز است که مسلح‌تر باشد در حالی که قرآن کریم به ما گوشزد می‌کند، تهذیب راه پیروزی است.

امام جمعه موقت اصفهان خاطر نشان کرد: پیروزی و امنیت جمهوری اسلامی بر سه رکن آموزه‌های اسلامی، اتکای به مردم و پیروی از ولی فقیه استوار است و این سه عاملی بود که انقلاب را پیروز کرد.

وی افزود: البته مسئولین باید با تمام قدرت به صورت جهادی کار حل مشکلات مردم را آغاز کنند، چرا که رهبری هم فرمودند مشکلات معیشتی مردم باید رفع شود، پاسخ ما به کسانی که راهکار حل مشکلات اقتصادی را سازش با استکبار می‌دانند، این است که به تعبیر فرمایش رهبری تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی ایران به ما آموخته است که سازش امنیت سوز و مقاومت امنیت ساز است.

میردامادی معتقد است که انقلاب اسلامی بر خلاف تمام انقلاب‌ها مبتنی بر دعوت و رأفت بوده است و هیچ‌گاه نخواسته است با کسی بجنگد ولی دشمن بداند اگر خطایی کند ۱۰ برابرش را تا نابودی خواهد چشید.

وی ادامه داد: در روایت آمده است که روز قیامت از انسان سوال می‌شود، جوانی خود را در چه راهی صرف کردید، امروز متأسفانه جوانان گوش و چشم خود را به رسانه‌های کاذب دشمن سپرده‌اند و به نحوی تربیت شده‌اند که حاضر به گوش دادن صداوسیما جمهوری اسلامی ایران نیستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار