رئیس بانک مهر ایران شهرستان چرداول خبر داد؛
رئیس بانک مهر ایران شهرستان چرداول گفت: بیش از ۲ هزار و ۱۱۵ پرونده تسهیلاتی در این شهرستان در سال جاری فعال و از تسهیلات متتوع بهره مند شده اند.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶ 03 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید عبدالخانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تبریک چهل و چهارمین بهار انقلاب افزود: این تعداد پرونده تسهیلاتی در راستای توانمندسازی اقشار مختلف مردم، فقرزدایی و رفع محرومیت اقتصادی و تحقق شعار دولت سیزدهم انجام گرفته و این روند ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در راستای کمک به اقشار محروم و تحت حمایت نهادهای خدماتی همچون: بهزیستی(۱۶مورد) و کمیته امداد(۱۴مورد) به تعداد۳۰ نفر اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

عبدالخانی ادامه داد: در راستای اجرای ماده (10) (قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) و به

منظور حمایت از خانوارها و جوانی جمعیت به تعداد ۳۶ مورد مبلغی بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال به خانوارها پرداخت شده است.

رئیس بانک مهر ایران شهرستان چرداول ضمن این نکته که در موضوع درمان به ۵ نفر مبلغی بالغ بر ۵ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره پرداخت شده است خاطر نشان شد: در راستای حمایت از جوانان برای ازدواج در ده ماه گذشته ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات ازدواجی به ۳۰ زوج جوان پرداخت شده است.

وی کمک به محرومین را از شعارهای مهم دولت برشمرد و تاکید کرد:بانک مهر ایران به منظور کمک به اشتغال زایی و رفع محرومیت با دستگاه های خدماتی بهزیستی؛ بنیادبرکت و کمیته امداد امام(ره)همکاری تنگاتنگ دارد و تسهیلات مناسب را به مددجویان تحت حمایت این نهادها پرداخت می نماید.

سعید عبدالخانی یادآور شد:بانک قرض الحسنه مهر ایران اولین بانک تخصصی قرض الحسنه، اولین بانک کشور در راستای بانکداری الکترونیکی، می باشد.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد و تعداد ۲۶ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان در دهه فجر در این شهرستان به بهره برداری می رسد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار