همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، بهره برداری از ۳۰ طرح عمرانی واقتصادی در شهرستان دلیجان با حضور استاندار مرکزی،معاونان استاندارو برخی از مدیران استان ونماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷ 03 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، استاندار مرکزی در آئین افتتاح زمین چمن دودهک دلیجان گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان دلیجان ۲۲۰ فرصت شغلی جدید ایجاد شد .
فرزاد مخلص الائمه افزود : این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۷۸ میلیارد تومان بهره‌بردای می‌شود که یک هزار میلیارد ریال آن برای طرح‌های عمرانی و ۷۸۰ میلیارد ریال نیز برای طرح‌های اقتصادی هزینه شده است.
استاندار مرکزی گفت : این طرح های عمرانی و اقتصادی با مشارکت بخش دولتی و خصوصی راه اندازی شده است.
نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بدخواهان نظام در خیال توطئه گر خود نمی خواستند که ایران اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را ببینند اما اکنون با لطف خدا جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در سراسر کشور برپا است.
حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی افزود: ملت ایران همانند سال‌های اول انقلاب در میدان هستند و با شور و نشاط از ارزش‌های انقلاب و امام شهدا دفاع می‌کند و دست از آرمان های انقلاب و رهبر انقلاب بر نمی دارد.
او گفت: اکنون باوجود تلاش بدخواهان طرح‌های عمرانی مهمی در کشور گشایش و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود و چرخ سازندگی در حال حرکت است.
نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: افتتاح طرح‌ها در این دو شهرستان نشانگر آن است که اراده ملت برتر از خواست بدخواهان قرار دارد و با وحدت و همدلی و پیروی از رهبر معظم انقلاب گام‌ها را بلندتر بر خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار