نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:حضرت علی (ع) پرچمدار دنیا و آخرت است و همه باید شیعه واقعی باشند تا بتوانند به سعادت دنیا و آخرت دست پیدا کنند.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹ 03 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله  قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود:دشمنان ایران اسلامی و مسلمانان هر روز توطئه می‌کنند، یک روز به ائمه اطهار (ع)، یک روز به رهبری، یک روز به امام راحل، یک روز به پیامبر (ص) توهین می‌کنند و یک روز قرآن آتش می‌زنند و هر روز بازی درمی‌آورند.
وی یادآورشد: دشمنان به راحتی به مقدسات توهین می‌کنند و بعد می‌گویند آزادی، اما این ننگ و عار است، این جنایت علیه اسلام و معنویت است، معنای آزادی این نیست که به مقدسات پیروان ادیان مختلف توهین شود.
امام جمعه اراک افزود: آزادی شخص باید در محدوده خودش باشد نه اینکه در محدوده مقدسات ۲ میلیارد مسلمان جهان باشد، اگر فردی یک کلام در مورد اسرائیل حرف بزند محکومش می‌کنید اما همان افراد به راحتی به مقدسات مسلمانان توهین و جسارت می‌کنند.
آیت‌الله دری‌ نجف‌آبادی تاکید کرد: این آزادی غربی‌ها دروغین است و ملت ایران همیشه هوشیار بوده و هستند و در ۲۲ بهمن بار دیگر سیاست‌های استعماری و استکباری غرب را محکوم خواهند کرد.
امام جمعه اراک گفت: ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ یکبار دیگر پشتیبانی خود از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: دهه مبارک فجر آغاز شده و مهمترین برنامه این ایام، ۲۲ بهمن‌ماه است و همه اقشار مختلف جامعه باید در این روز وفاداری خود را به رهبری، امام راحل، انقلاب، شهدا و امام علی (ع) نشان دهند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: کسانی که غربی‌ها برای ما بزک می‌کنند انسان‌های احمقی هستند، مردم ایران هوشیار هستند و تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.
امام جمعه اراک تاکید کرد: البته همه باید هوشیار باشند، دشمنان ما در اغتشاشات و غیراغتشاشات رسوا شده‌اند اما به طور قطع دست از دشمنی برنمی‌دارند.
آیت‌الله دری نجف آبادی بیان کرد: انتظار از دولتمردان، مجلس، دستگاه‌های ذیربط و دستگاه قضا در کشور، عدالت، مبارزه با فساد، رشد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.
وی عنوان کرد: سیاست‌هایی که رهبر معظم انقلاب هفته گذشته در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های داخلی کشور و جلسه مدیران مطرح شد باید مورد توجه قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: ایشان فرمودند که دهه گذشته وضعیت اقتصادی کشور مطلوب نبوده و عقب‌افتادگی‌هایی وجود دارد که باید جبران شود و راه‌ جبران آن غیرت ملی، توسعه علمی و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان، کار و خدمت، تولید، فداکاری، کارآفرینی، مدیریت دلسوزانه، مردانگی و غیرت است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی عنوان کرد: کارخانه‌های استان مرکزی باید با دنیا رقابت کنند، هفته گذشته از نیروی دریایی و ارتش بازدیدهایی از واحدهای تولیدی این استان صورت گرفت، ظرفیت واحدهای صنعتی استان مرکزی بسیار خوب است،
وی بیان کرد: امروز صحنه رقابت بین‌المللی است و اگر در رقابت‌های بین‌المللی فعال نباشیم دشمنان جای ما را خواهند گرفت و باید به ابتکار، خلاقیت و نوآفرینی توجه ویژه کرد.
امام جمعه اراک افزود: همه بویژه نسل جوان و دانشجویان رسالت سنگینی در فتح قله‌های پیشرفت کشور برعهده دارند و باید از هیچ کوششی دریغ نکنند.
آیت‌الله دری‌ نجف آبادی تاکید کرد: دشمنان نقاط قوت ما را شناخته و همواره تلاش می‌کنند آنها را زیر سوال ببرند.
وی بیان کرد: اسلام، قرآن، پیامبر (ص)، ائمه اطهار (ع)، امام راحل، رهبر معظم انقلاب، نیروهای مسلح و سپاه، مهمترین نقاط قوت این کشور هستند.
آیت‌الله دری نجف آبادی تاکید کرد: ماه رجب فیوضات بسیاری دارد که باید تلاش شود بیشترین بهره‌گیری از این ماه صورت گیرد.
وی با اشاره به برگزاری آیین اعتکاف در حدود ۱۵۰ مسجد استان مرکزی، عنوان کرد: احیای سنت حسنه اعتکاف از برکات ماندگار انقلاب اسلامی است که هر ساله با استقبال بیشتر مردم رو به رو است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: اعتکاف مقدمه سیر و سلوک است و یک برنامه تمرینی برای دوری از گناه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار