امام جمعه رباط کریم:
حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه رباط‌کریم گفت: تجربه ۴۴ سال گذشته به ما می‌آموزد که تنها راه مقابله با دشمن قوی شدن است. اگر ما به اندازه کافی قوی شویم به فرموده امام راحل (ره) آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ 03 February 2023

به گزارش تابناک تهران، حجت‌الاسلام حسن ترابی امام جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به میلاد حضرت علی علیه‌السلام اظهار کرد: حکومت امام علی علیه‌السلام برای دولتمردان، مسؤولان و سیاستمداران ما بهترین الگو برای اجرای عدالت و مبارزه با ظلم و فساد است.

وی ادامه داد: تنها مولود کعبه، تربیت یافته دامان پیامبر (ص)، اولین مسلمان، شجاع‌ترین مجاهد فی سبیل‌الله، همراه و همیار پیامبر اسلام برای تبلیغ دین اسلام، مومن حقیقی، عابد متقی و عادل دادگستر بخشی از دریای بیکران اوصاف امیرالمومنین هستند که بعد از پیامبر اعظم از او شخصیتی بی‌نظیر و بی‌مانند می‌سازد.

امام جمعه رباط‌کریم تاکید کرد: ایام‌البیض ماه رجب فرصت مغتنمی است برای خلوت با معبود و قرب الی الله تا انسان در دوران روزمَرّگی‌ها و دل مشغولی‌ها به تهذیب نفس و توبه و انابه و محاسبه اعمال بپردازد.

حجت‌الاسلام ترابی ادامه داد: حضرت زینب کبری سلام الله علیها تا بلندی تاریخ به عنوان الگوی بی‌بدیل صبر و مقاومت و پایداری در مقابل مصائب و مشکلات و پیام رسان حماسه کربلا می‌درخشد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: دشمنان در طول ۴۴ سال گذشته هر چه در توان داشتند به مصاف ملت ایران و نظام اسلامی آوردند ولی به اهدافشان نرسیدند، چون به فرموده حضرت آقا گرفتار اشتباه محاسباتی بوده و هستند و ۴۴ سال اقتدار و افتخار حاصل مقاومت و ایستادگی ملت ایران است.

امام جمعه رباط کریم در ادامه در خصوص نقش رهبری در اقتدار نظام اسلامی گفت: رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی در طول ۳۴ سال زعامت و رهبری حکیمانه، پیامبرگونه و هوشمندانه، نقشه‌های داخلی و خارجی دشمنان را باطل کرده است.

حجت‌الاسلام ترابی در پایان گفت: تجربه ۴۴ سال گذشته به ما می‌آموزد که تنها راه مقابله با دشمن قوی شدن است. اگر ما به اندازه کافی قوی شویم به فرموده امام راحل (ره) آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار