امام جمعه لواسانات :
امام جمعه لواسانات گفت: اگر با همان همت و تدبیری که ۴۴ سال پای انقلاب ایستادیم، در صحنه باشیم و پشت رهبری حرکت کنیم مطمئناً از پیچ تاریخی نیز عبور خواهیم کرد و به کوری چشم دشمنان به اهداف انقلاب و تمدن نوین اسلامی خواهیم رسید.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ 03 February 2023

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام علی‌اکبر ایمانی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه لواسانات اظهار داشت: مشکلات شمیران توسط شهرداری منطقه یک و اطراف آن قابل حل خواهد بود و حضور فرمانداری در بخش‌های این شهرستان ضرورت بیشتری دارد، چراکه این حضور مستمر مشکلات را ملموس‌تر و حل و فصل آن‌ها را تسریع می‌دارد.

امام جمعه لواسانات با اشاره به تاثیر استقرار فرمانداری و ادارات در لواسان، اوشان فشم میگون و شمشک دربندسر، در تسریع حل مشکلات منطقه و شهروندان، خواستار انتقال ساختمان مجموعه‌های مذکور از شمیران به بخش‌های تابعه شد.

وی همچنین با انتقاد از عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمیرانات و شهرداری لواسان در مدیریت بحران برف اخیر گفت: می‌پذیریم که حجم و گستردگی برف‌ هفته گذشته سنگین بود، اما وضعیت راهداری فعلی در شان منطقه کوهستانی و حادثه‌خیز لواسانات و رودبارقصران نیست.

خطیب جمعه لواسانات ادامه داد: امکانات شهرداری لواسان برای این شهر کفایت نمی‌کند و برخی ادوات را از تهران تامین کرده‌اند؛ شهرداری شهری با ۳۰ هزار جمعیت نیاز به ۸۰۰ نیرو ندارد و لازم است‌ایشان را در جاهای دیگر مشغول به کار کنند تا درآمدها به جای حقوق و اضافه‌کار صرف خرید ماشین‌آلات و تجهیزات شود. شورای اسلامی شهر و شهرداری باید به فکر آینده لواسان باشند.

حجت الاسلام ایمانی همچنین بر لزوم ساماندهی حوزه گردشگری لواسان تاکید کرد و خاطرنشان کرد: شهرداری باید حضور چند صد هزار گردشگر در لواسان را از یک تهدید به فرصت تبدیل کند. ایجاد اماکنی برای ساماندهی گردشگران می‌تواند منجر به درآمدزایی برای شهر شود که بایتستی اهتمام بیشتری در این راستا باشد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز، با بیان این‌که بهترین ملت‌ها، ملت‌هایی هستند که از تهدیدها فرصت بسازند و از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند، خاطرنشان کرد: دشمن بعد از تحریم‌ها، خروج از برجام و تمام توطئه‌های خود به این نتیجه رسید که نمی‌تواند بر ملت ایران غلبه کند و این اواخر به اغتشاشات روی آورد.

وی یادآور شد: امروز نیز بستگی به ما مردم دارد؛ اگر با همان همت و تدبیری که ۴۴ سال پای انقلاب ایستادیم، در صحنه باشیم و پشت رهبری حرکت کنیم مطمئناً از پیچ تاریخی نیز عبور خواهیم کرد و به کوری چشم دشمنان به اهداف انقلاب و تمدن نوین اسلامی خواهیم رسید.

لواسانات با آب و هوایی کوهستانی به مرکزیت شهر لواسان و دارا بودن ۲۰ روستا، با جمعیتی افزون بر ۳۰ هزار، یکی از بخش‌های شهرستان شمیرانات و در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار