فرماندار ویژه دهلران گفت: همزمان با سومین روز از دهه فجر هشت روستای دهلران با حضور معاون استاندار ایلام و نماینده شهرستان های جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی به شبکه سراسری گاز متصل شدند.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹ 03 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ لطیف صادقی روز جمعه در این آیین گفت: این روستاها در بخش های مرکزی، دشت عباس و سراب میمه هستند.

وی افزود: برای گاز رسانی به این روستاها بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به ضریب ۹۹ درصد نفوذ گاز روستایی در این شهرستان افزود: از ۷۳ روستای دهلران تاکنون ۷۲ روستا از نعمت گاز خانگی برخوردار شده اند.

صادقی اظهار داشت: ضریب نفوذ گاز شهری در این شهرستان ۱۰۰ درصد است و تا پایان سال با اتصال ۲ روستای هاویان و کاور به گاز خانگی ضریب نفوذ گاز در روستاهای شهرستان نیز به ۱۰۰ درصد می رسد.

بهره برداری از پروژه های فیبر نوری در دهلران

همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر پروژه های فیبر نوری در ۲ بخش زرین اباد و سراب میمه و شهرک وحدت در بخش مرکزی بهره برداری شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در این آئین با تبریک دهه فجر گفت: برای پروژه فیبرنوری بخش زرین آباد ۱۰۰ میلیارد ریال و برای پروژه فیبرنوری سراب میمه و شهرک وحدت هم ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

محمدسبحان حسنی افزود: در مجموع برای بهره برداری از ۲ پروژه فیبرنوری در دو بخش زرین اباد و سراب میمه بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

ادای احترام به شهدای گمنام و دیدار با امام جمعه دهلران و بهره برداری از پروژه های گازرسانی و کلنگ زنی واحدهای آموزشی و افتتاح مرکز جامع سلامت و کلنگ زنی پروژه های ورزشی و بازدید از ان جی ال از دیگر برنامه های معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در سومین روز از دهه فجر در دهلران است/م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار