رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از حضور بیش از ۶۰ گروه جهادی در مناطق زلزله زده خوی خبرداد.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸ 02 February 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سردار محمد زهرایی اظهار داشت: ۱۰ قرارگاه منطقه‌ای و ۲۵ قرارگاه محله‌ای با حضور ۲۳۰ جهادگر در سطح استان آذربایجان غربی راه‌اندازی شده است و بیش از ۶۰ گروه جهادی، از نقاط مختلف استان در مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی حضور یافته‌اند.

 

وی  افزود: مرحله مهم امداد و نجات مردم و برداشتن وسایل و لوازم مردم از زیر آور، به خوبی صورت گرفته است، اسکان، رفع محدودیت راه‌ها، کوچه‌ها و معابر در دستور کار بسیج سازندگی سپاه شهدای استان آذربایجان غربی قرار داردبه همین منظور  ماشین‌آلات عمرانی و ساختمانی به مناطق زلزله‌زده در حال اعزام هستند.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: در حال حاضر بازگشایی معابر، استقرار و نصب چادر‌ها جهت اسکان زلزله‌زدگان، اولویت نیرو‌های جهادی و امدادی سپاه است و  نیرو‌های امدادی سپاه و بسیج در کنار سایر دستگاه‌های امدادرسان، در خدمت مردم زلزله‌زده خوی هستند.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: سپاه استان آذربایجان غربی در کنار سایر مجموعه‌ها و با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود، در گام بعدی نیز برای اسکان موقت و همچنین زمینه‌سازی برای احداث منازل زلزله‌زدگان، در خدمت مردم خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار