همزمان با سراسر کشور و از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور:
مدیرکل نوسازی ،توسعه وتجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح 46 پروژه آموزشی و ورزشی در کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶ 02 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،  در دومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان ، مدیرکل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس استان ،فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیران آموزش وپرورش عشایر و بویراحمد و جمعی از معاونین و کارکنان نوسازی همزمان با سراسر کشور و از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور 46 پروژه آموزشی و ورزشی در کهگیلویه وبویراحمد به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین با تبریک دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی گفت: همزمان با افتتاح ۱۱۰۰ مدرسه و پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور با حضور رئیس جمهور، خوابگاه شبانه رورزی هنرستان عشایری گنجه ای به نمایندگی از 46 پروژه آموزشی ،ورزشی وپرورشی در استان کهگیلویه وبویراحمد افتتاح و به بهره برداری رسید.

سید رضا حسینی نیک ،اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها را 200 میلیارد تومان عنوان کرد.

وی گفت: خوابگاه شبانه رورزی هنرستان عشایری گنجه ای با همه تجهیزات و امکانات خوابگاهی در 3 طبقه ، با 1700 متر مربع زیربنا و پذیرش 170 هنرجو به بهره برداری رسید که عیدی نوسازی مدارس به جامعه عشایری استان در دهه فجر است.

مدیرکل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس استان در ادامه ،یکی از سیاستهای دولت را جمع آوری مدارس کانکسی عنوان کرد وگفت: در فاز اول 36 مدرسه کانکسی بالای 15 نفر ساخته و تحویل آموزش وپرورش داده شد.

 حسینی نیک با بیان اینکه در فاز دوم 37 مدرسه کانکسی بالای 10 نفر در دستور کار نوسازی مدارس قرار گرفته است گفت: با مشارکت بنیاد برکت و خیرین عملیات اجرایی این پروژه ها با اعتبار 40 میلیارد تومان شروع شده که تا مهر 1402 تحویل داده خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار