فرماندار چوار:
فرماندار چوار از اجرای فاضلاب شهری چوار خبر داد و گفت: در این راستا اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد ریال جهت اجرای طرح فاضلاب شهری این شهرستان پیش بینی می شود.
کد خبر: ۱۰۹۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ 03 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ ابراهیم یعقوبی از اخذ مجوز اخذ ماده ۲۳ طرح فاضلاب شهری چوار خبر داد و اظهار داشت: با توجه به ضرورت زیست محیطی ناشی از عدم ساماندهی فاضلاب در چوار و تخلیه نامناسب و مخاطرات بهداشتی ناشی از آن مجوز ماده ۲۳ برای طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب در چوار به طول ۳۳ متر اخذ شد.

وی افزود: مقدمات اخذ ماده ۲۳ این طرح بزرگ خدمات شهری انجام شده و برای شروع عملیات اجرایی آن نیز ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

فرماندار چوار خاطرنشان کرد: یکی از اساسی‌ترین درخواست‌ها و مطالبات بحق مردم شهرستان چوار رسیدگی و بهبود وضعیت فاضلاب شهری و مسئله رانش زمین در شهر چوار است، لذا به منظور ارتقای ضریب بهره مندی و افزایش جمعیت برخوردار از خدمات طرح‌های جمع آوری و تصفیه فاضلاب بهداشتی و هم‌چنین رسیدگی به مساله رانش زمین، مجوز ماده ۲۳ برای این دو طرح در شهرستان چوار اخذ شد.

وی تصریح کرد: تاییدیه کمیسیون ماده ۲۳ به عنوان یکی از گام‌های اساسی و مهم در رفع بسیاری از مشکلات موجود اخذ شده است و تلاش خواهیم کرد تا به زودی شاهد کلنگ زنی این پروژه بزرگ در شهرستان باشیم.

یعقوبی در پایان خاطرنشان کرد: رفع موانع توسعه و در کنار مردم بودن اصلی‌ترین اهداف کاری فرمانداری چوار می‌باشد و امیدواریم رضایتمندی مردم، ماحصل فعالیت‌های مجموعه فرمانداری در شهرستان چوار باشد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار