حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا اسدی یار دیرین امام عظیم‌الشان و رهبری معظم انقلاب،  هم زمان با  سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره)  لحظاتی قبل در مشهد مقدس چشم بر این جهان فانی بست و به دیدار معبود و رهبر و مراد خود شتافت.
کد خبر: ۱۰۹۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴ 01 February 2023

به گزارش تابناک رضوی، مجاهد فی سبیل‌الله جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا اسدی، یار دیرین امام عظیم‌الشان و رهبری معظم انقلاب،  هم زمان با  سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره)  به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر لحظاتی قبل در مشهد مقدس چشم بر این جهان فانی بست و به دیدار معبود و رهبر و مراد خود شتافت.
مقاومت و خستگی‌ناپذیری و صراحت این روحانی مجاهد، و حافظ نهج البلاغه در مواضع بحق انقلابی،  که از جمله پیشگامان نهضت امام خمینی(ره) بود در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش مؤثری داشت.

در همین خصوص به اطلاع مومنین و مومنات می رساند که مراسم تشییع پیکر مطهر عالم مجاهد و رندانی دوران ستم شاهی  خادم الرضا حضرت حجت الاسلام حاج شیخ غلامرضا اسدی قدس الله نفسه الزکیه روز جمعه مورخ ١۴٠١/١١/١۴ بعد از مراسم نماز جمعه در مشهد مقدس انجام می شود.
ان‌شاءالله پیکر آن مرحوم در جوار مرقد ملکوتی حضرت امام رضا (علیه السلام)  به خاک سپرده خواهد شد.

تابناک رضوی این ضایعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و به‏ ویژه به خاندان و بیت مکرم ایشان و مردم قدرشناس استان خراسان ، شهرستان بشرویه و شهر ارسک تسلیت می‏گوید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار