مدیرکل منابع طبیعی گلستان:
گرگان- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: در دهه فجر امسال ۲۴ پروژه در بخش های مرتبط منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتبار بیش از ۲۴ میلیارد تومان در گلستان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶ 01 February 2023

به گزارش تابناک گلستان، حمید سلامتی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در دهه فجر امسال تعداد ۲۴ پروژه حوزه منابع طبیعی گلستان با اعتبار بیش از ۲۴ میلیارد تومان به مرحله بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان افزود: این پروژه‌ها شامل اجرای عملیات آبخیزداری، مدیریت روان آب‌های سطحی در قالب پخش سیلاب و نهال‌کاری به همراه مراقبت و آبیاری بوده که در شهرستان‌های گنبدکاووس، بندرگز، کلاله، گرگان، مراوه تپه، آزادشهر، گالیکش، رامیان و علی آبادکتول اجرا شده است.

وی بیان کرد: با افتتاح پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان داری دهه فجر در گلستان، چهار هزار و ۹۳۰ نفر از مزایای آنها در ۲۳ روستای استان برخوردار خواهند شد.

سلامتی با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل بیش از پیش مردم با مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: امیدواریم با مشارکت مردم در اجرای این پروژه‌ها گام بلندی در راستای ارتقای سطح منابع طبیعی و آبخیزداری برداریم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: پروژه‌های یادشده با هدف کنترل سیل و رسوب و تقویت پوشش گیاهی در حوزه‌های آبخیز اجرایی شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار