فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروز ایران اسلامی به برکت اسلام برای خیلی از کشورهای دنیا الگو شده و دشمنان از این واهمه دارند.
کد خبر: ۱۰۹۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ 01 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا سردار بهمن ریحانی امروز(یازدهم بهمن) در نشست فرماندهان نظامی و انتظامی استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه که در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، با تبریک ایام دهه فجر گفت: اگر در طول 43 سال گذشته دشمنان با همه توطئه چینی خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب نتوانسته‌اند ضربه ای به نظام بزنند، به برکت اسلام است.

وی اضافه کرد: در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان تقریبا هرساله اعلام کرده‌اند که انقلاب امسال دیگر جشن پیروزی خود را به چشم نخواهد دید، اما به کوری چشم  همین دشمنانی که برخی از آنها امروز زیرخروارها خاکند، ایران اسلامی مقتدر است و هر روز به این اقتدار افزوده می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی ما را به اوج قله عزت رساند، گفت: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی دین اسلام را بازخوانی و بازشناسی کرد و بر اساس تفکرات اسلام ناب است که امروز می توانیم در برابر ظالمان بایستیم و برای خیلی از کشورهای دنیا، الگو باشیم.

وی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی به برکت اسلام برای خیلی از کشورهای دنیا محور قرار گرفته و دشمنان از اینکه ایران اسلامی برای کشورهای دیگر الگو شود، واهمه دارند.

ریحانی در ادامه وظیفه کنونی آحاد جامعه به ویژه نظامیان را جهاد تبیین و امیدآفرینی عنوان کرد و افزود: تنها در سایه جهاد تبیین می‌توانیم در برابر توطئه‌های جدید دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه باید جهاد تبیین را از مدارس شروع کنیم، گفت: باید دستاوردهای نظام را به گوش جامعه به خصوص نسل جوان برسانیم تا آنها بدانند در دوران طاغوت کشوری ضعیف و عقب مانده بودیم و امروز به برکت انقلاب اسلامی در دنیا حرف برای گفتن داریم.

ریحانی ادامه داد: چطور انتظار داریم امروز نسل جوان کشور، انقلاب اسلامی را درک کنند، در حالیکه از گذشته و عقبه سیاه خود برای آنها سخن نمی‌گوییم و آنها را در جریان مسائل و مشکلات مردم در دوران رژیم ستمشاهی نمی‌گذاریم.

وی با بیان اینکه امروز یکی از راهبردهای دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب به ویژه در اغتشاشات اخیر هویت زدایی و هویت‌زایی برای جامعه است، گفت: دشمنان می کوشند در وهله اول ارزش های جامعه را از آنها گرفته و در مرحله بعد نگاه‌ها را معطوف غرب کنند تا از این طریق بتوانند به اهداف خود برای نابودی اسلام و انقلاب نزدیک شوند.

وی افزود: باید برای جامعه به ویژه جوانان روشنگری کنیم که دشمنان در فتنه اخیر نابودی اسلام و انقلاب را هدف قرار داده بودند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار