کد خبر: ۱۰۹۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸ 01 February 2023

به گزارش تابناک مازندران، فرماندار آمل در مورد برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر امسال، گفت:

۱۲۰ طرح در بخش‌های مختلف عمرانی، خدمات، کشاورزی، تولیدی و اشتغال‌زا دهه فجر در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

سیدعباس حسینی امشب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای اجرای طرح‌های قابل افتتاح در شهرستان آمل حدود ۳هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: در دهه فجر امسال ۴ طرح عمرانی و خدماتی نیز در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان آغاز می‌شود.

فرماندار آمل، بیشترین تعداد طرح‌های قابل افتتاح این شهرستان در دهه مبارکه فجر را در حوزه توسعه و تقویت برق شهری و روستایی، تکمیل فیبرنوری و تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه، آب و فاضلاب، طرح‌های عمرانی و خدماتی حوزه شهری در آمل، رینه، امام‌زاده عبدالله، رینه و دابودشت و دو طرح مهم در حوزه مسکن اعلام کرد.

حسینی تصریح کرد: پردیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین، اصلاح و بهسازی میدان بزرگ هزارسنگر، مرکز جامع سلامت در روستای مرزنگو، اورژانس‌ ۱۱۵ نارنجستان در جاده هراز، پل روستایی در بلیران، ۱۸ طرح هادی و زیرسازی آسفالت در سطح روستاها بخش دیگری از مهم‌ترین طرح قابل افتتاح در این شهرستان است.

وی اضافه کرد: طرح‌های قابل افتتاح شهرستان آمل در دهه مبارکه فجر با حضور استاندار، معاونان استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان انجام می‌شود.

فرماندار آمل، بر ضرورت گرامیداشت دهه فجر و فرصت تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد و یادآور شد: ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال با رویکرد مردمی در مناطق مختلف شهری و روستای شهرستان آمل برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار