نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت:یکی از رسالت‌های مهم مداحان نقش‌آفرین در میدان مقدس جهاد تبیین است و در این راستا ابتدا باید توانمند شوند و بعد بتوانند حماسه‌ها را به‌خوبی روایت و تبیین کنند.
کد خبر: ۱۰۹۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶ 31 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در نشست با مداحان بسیجی و شعرای آیینی استان مرکزی افزود: اعتلای سطح علمی مداحان برای تحقق جهاد تبیین یک ضرورت مهم است.
وی یادآورشد: ماه رجب دنیایی از عظمت و معارف ناب محمدی در آن نهفته است، بهره‌گیری از فرصت‌های ارزشمند این ماه تحول‌آفرین است و می‌تواند انسان‌ها را به قله‌های بلند سعادت برساند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه امانت‌داری یکی از رسالت‌های مهم امت اسلام در برابر معارف و مکتب اسلام ناب محمدی است افزود: امروز در برابر امانت بزرگ الهی انقلاب اسلامی همه وظیفه و رسالت سنگینی بر عهده‌داریم.
وی ادامه داد: صیانت از ارزش‌های الهی و اسلامی یک رسالت دینی و انقلابی و وظیفه همگانی است و مداحان در این راستا نقش مهمی دارند و باید با اشعار و محتوای اثرگذار در این زمینه پیشگام باشند.
وی اظهارداشت: آشنایی با معارف قرآنی و سیره اهل‌بیت (ع) و بیان آنها به شکل هنرمندانه برای نسل جوان و جدید جامعه از رسالت‌های مهم مداحان است و امروز با توجه به هجمه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی نقش مداحان در پاسداری و دفاع از ارزش‌های دینی و اسلام بسیار حساس و مهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار