بیرجند- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اجرای ۴۱۲ برنامه فرهنگی و هنری طی دهه فجر در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ 31 January 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، علی فرخنده ظهر سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: خبرنگاران و اهالی رسانه می‌توانند به گفته قرآن با جدال احسن و استناد به مستندات تاریخی در حوزه جهاد تبیین قدم بردارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برخی وقایع دوران قبل از انقلاب اظهار کرد: کتاب‌های مختلفی در حوزه تاریخ دوران پهلوی نوشته شده است که مطالعه آن موجب روشنگری می‌شود.

فرخنده بیان کرد: کافی است تنها این سوال را از خود بپرسیم که آخرین منطقه جدا شده از ایران مربوط به چه زمانی بوده است.

وی با اشاره به ضرورت بیان تاریخ انقلاب اسلامی برای نسل جوان، افزود: امروز نمایشگاه عبرت به عنوان یک کار هنری برای جهاد تبیین با حضور معاون وزیر کشور در بیرجند افتتاح شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امشب یازدهم بهمن ماه جشن مردمی «آتشونی» در فرهنگ سرای بیرجند برگزار می‌شود، بیان کرد: فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر از ۱۸ بهمن در خراسان جنوبی اکران خواهد شد.

فرخنده با بیان اینکه جشنواره دختران انقلاب را در دهه فجر خواهیم داشت، ادامه داد: اختتامیه جشنواره شعر فجر بیستم بهمن در شهرستان خوسف برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری کاروان شادی انقلاب در شهرهای مرزی خراسان جنوبی و برخی مناطق شهر بیرجند از دیگر برنامه‌های دهه فجر خراسان جنوبی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: در مجموع ۴۱۲ برنامه ویژه دهه فجر توسط کمیته فرهنگی، هنری و رسانه خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

فرخنده با اشاره به اینکه تلاش ما بر این است که خانه فرهنگ خراسان جنوبی سال آینده افتتاح شود، ادامه داد: اعتبار پروژه نگارخانه نهبندان صد در صد وصول شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار