نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: قانون ستون اصلی حفظ جامعه به حساب می‌آید و طرح استعمارگران برای سست کردن هر کشوری، رواج قانون‌شکنی است.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ 31 January 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید "علیرضا عبادی" روز سه‌شنبه در دیدار "محمد عباسی" معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور که استاندار خراسان جنوبی نیز حضور داشت، افزود: حجاب نیز از این مساله جدا نیست لذا تنها به مساله حجاب اکتفا نمی‌کنند بلکه این شروع ماجرا است.

وی گفت: مردم ایران اسلامی در همه مقاطع انقلاب اسلامی همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و بیش از همه امسال که دشمن هر مساله‌ای را پیش آورد مردم به خیابان‌ها آمدند و دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه توطئه‌های دشمنان اسلام در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز همواره با شکست مواجه شده افزود: اگرچه توطئه‌های دشمنان همراه با آسیب‌ها و ضررهایی است ولی برخلاف خواب‌های آشفته‌ای که می‌بینند در مقابل یک جامعه انقلابی را بیدار می‌کند لذا نتیجه مثبتی هم دارد.

وی یادآور شد: دشمنان بر همه امور دست می‌اندازند چرا که می‌خواهند سلطه مطلق بر کل جهان داشته باشند و حساسیت آنها نسبت به اسلام این است که اسلام برای همه چیز حرف برای گفتن دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی گفت: دشمنان اسلام با چهار هزار اتاق فکر همه مسائل را می‌سنجند به طوری که مقام معظم رهبری نیز فرمودند آنها در اصل برنامه هیچ چیز کم نگذاشتند اما در محاسبات خود اشتباه می‌کنند؛ دشمنان با ادعای دمکراسی می‌خواهند عده قلیلی برای کشوری با جمعیت بیش از ۸۰ میلیون نفر تصمیم‌گیری کنند.

وی بیان کرد: هر کشوری که قانونمند باشد، پیروز است و دشمنان این موضوع را می‌دانند که حرفشان هیچ جا پذیرفته نیست اما دست به یکسری اقدامات می‌زنند لذا پاسخ آنها مشخص است و قانون در هر دین و جامعه جایگاه ویژه‌ای دارد.

امام جمعه بیرجند افزود: فردی که مدعی می‌شود من قانون را قبول ندارم باید سایر امتیازات قانونی را از او سلب کرد لذا با قانون‌شکن باید برخورد قانونی کرد و نمی‌شود فردی فقط یک قانون را قبول نداشته باشد.

وی گفت: دولت سیزدهم با همه مشکلات به ارث رسیده از گذشته تاکنون موفق عمل کرده اما تلاش بیشتر مورد انتظار است و مسوولان باید آرمان‌های انقلاب اسلامی را تبیین و پیاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :