طی ایام الله دهه فجر؛
بیرجند- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از برگزاری ٢٠ عنوان برنامه شاخص فرهنگی مرتبط با حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ 31 January 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی از برگزاری ٢٠ برنامه شاخص فرهنگی در دهه فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: آئین عطرافشانی و گلباران مزار شهدای گمنام در یادمان‌ها با حضور مردم، مسئولان استان و خانواده شهدا و ایثارگران، تجلیل از روحانیون مبارز انقلاب اسلامی و نشست تخصصی نقش روحانیت در انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره پرچم داران انقلاب اسلامی، شب شعر و خاطره انقلاب، مسابقه کتابخوانی، مسابقه نقاشی، رونمایی از کتب خاطره و تاریخ شفاهی دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌ها است.

سرهنگ فلاحی با تاکید بر اهمیت تبیین دستاوردهای دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها برای نسل امروز انقلاب، بیان کرد: برنامه جشن پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت حوزه هنری و دفتر پیشکسوتان سپاه انصارالرضا (ع) استان و با حضور راویان انقلاب و جوانان برگزار خواهد شد.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار