معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:
بجنورد- معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تعداد اختراعات دانشگاه در سال ۹۹ تنها ۵ عدد بود که با اقدامات ۱۶ ماه اخیر این عدد به ۱۴ اختراع رسیده است.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸ 31 January 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، علی قهرمانیان در این باره اظهار کرد: تعداد طرح‌های فناورانه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ۶ مورد در سال ۹۹ به ۳۲ مورد در امسال رسیده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه تعداد اختراعات در حیطه فناوری دانشگاه نیز جهش داشته است، گفت: تعداد اختراعات در بازه زمانی اعلام شده از ۵ اختراع به ۱۴ اختراع رسیده است.

وی افزایش تعداد طرح‌های برون دانشگاهی (ارتباط با صنعت) به ۳ طرح، افزایش تعداد شرکت‌های دانش بنیان در حوزه سلامت، افزایش تعداد شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مرکز شد و افزایش تعداد شرکت و هسته‌های فناور مستقر در مرکز رشد به ۱۵ مورد را از اقدامات مهم این مرکز اعلام کرد.

قهرمانیان گفت: طرح‌های تحقیقاتی مدیریت پژوهش به یمن این گام‌های برداشته شده رشد چشم‌گیری داشته و از ۱۲۶ طرح به ۲۴۱ طرح رسیده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: تعداد طرح‌های اتمام یافته این مرکز نیز از ۱۰۲ طرح در سال ۹۹ به ۱۴۷ طرح در سال ۱۴۰۱ رسیده است و همچنین تعداد طرح‌های کمیته تحقیقات دانشجویی از ۱۳ طرح به ۲۵ طرح افزایش داشته است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار