امام جمعه زنجان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: مدیران باید در دهه فجر با آمارهای مقایسه‌ای، خدمات نظام جمهوری اسلامی را تبیین و تشریح کنند تا نسل جدید بداند کجا بودیم و به کجا رسیدیم.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ 31 January 2023

به گزارش تابناک زنجان،  حجت‌الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در شورای اداری شهرستان زنجان با بیان اینکه برای هر انقلاب و حرکت اجتماعی سه مولفه اساسی هدف و آرمان، رهبری انقلاب و حضور مردم لازم است، افزود: در انقلاب اسلامی آرمان و شناسنامه انقلاب همان شعار مردم بود که عصاره اش در الله اکبر و لا اله الا الله خلاصه شد و حتی یک مورد هم شعار مادی نداشتیم.
حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه رفتار رژیم شاهنشاهی برای خفه کردن صدای مردم، گلوله و حکومت نظامی بود، افزود: اکنون جمع زیادی از جمعیت کشور دوران مبارزات انقلاب را ندیده اند و باید در جریان حوادث آن دوران قرار گیرند.
وی با بیان اینکه مردم کوچه و بازار انقلاب را انجام دادند، گفت: انقلاب اسلامی متعلق به هیچ صنف و گروه خاصی نبود و همه اقشار مختلف در مبارزات حضور داشتند.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه در رأس رهبری انقلاب، امام راحل (ره) بود که پشتیبانی عظیم مردمی را داشت، افزود: انقلاب اسلامی در مقابل ناباوری دنیا بدون وابستگی به شرق و غرب پیروز شد.
وی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: چهل سالگی انقلاب را باید با چهل سالگی انقلاب های دیگر مقایسه کنیم ولی موانعی که پیش روی ما قرار داشت انقلاب های شوروی و فرانسه نداشتند.
حجت الاسلام خاتمی گفت: ما نمی گوییم امروز هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد ولی منشأ بخشی از این مشکلات ناشی از عملکرد مدیران است و باید با تلاش انقلابی برای رفع آنها اقدام کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: امروز در فضای مجازی جای خائن و خادم و جلاد و شهید را عوض می‌کنند و باید حواسمان جمع باشد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار