سرپرست سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: یک هزار و ۱۰۰ پلاک از اراضی استان مشمول رفع تداخلات هستند که از این میزان کار رفع تداخل حدود ۵۰۰ پلاک به انجام رسیده است.
کد خبر: ۱۰۹۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ 31 January 2023

محمد حسین عطایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رفع تداخلات اراضی از دغدغه ها و اولویت های وزارت جهاد کشاورزی به شمار می رود و در همین راستا هر هفته نشست کمیسیون مربوطه به ریاست سازمان جهاد کشاورزی و حضور مدیران دستگاه های زیرمجموعه برگزار می شود.

این مسوول با بیان اینکه براساس هدف گذاری انجام شده کار رفع تداخل اراضی استان باید تا پایان سال آینده به اتمام برسد،گفت: رفع تداخل اراضی در استان قزوین با سرعت بالایی دنبال می شود به طوری که هر هفته از حیث مساحت حدود ۱۰ هزار هکتار رفع تداخل نهایی می شود.

وی اظهار کرد: در آخرین نشست کمیسیون رفع تداخلات نیز شاهد ۱۲ هزار هکتار رفع تداخل در پلاک های مربوط به سه شهرستان تاکستان،بویین زهرا و آبیک بودیم.

عطایی با بیان اینکه رفع تداخل اراضی با تثبیت وضع مالکیت زمین های کشاورزی مقدمه سنددار کردن آنها را فراهم می کند،افزود: رفع تداخلات موجب کاهش و رفع اختلافات مربوط به اراضی و تولید پرونده در دستگاه قضایی می شود و به پایداری های فعالیت های کشاورزی و پیشگیری از تغییر کاربری اراضی کمک می کند.

استان قزوین دارای ۴۸۹ هزار هکتار اراضی کشاورزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار