تابناک هرمزگان// سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان از اعلام فراخوان مسابقه نقاشی «شکوه انقلاب» در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵ 31 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// «اسلام خواجه یی» سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان اظهار کرد: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مسابقه نقاشی «شکوه انقلاب» همزمان با سراسر کشور در هرمزگان برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه در 2 رده سنی 5 تا 8 سال و 9 تا 12 سال و به میزبانی کانون فرهنگی هنری انصارالحجه (عج) شمیل که به عنوان کانون تخصصی هنرهای تجسمی در هرمزگان فعالیت می کند، برگزار خواهد شد. سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: انقلاب اسلامی، ورود حضرت امام خمینی(ره) و کودکان و انقلاب اسلامی از موضوعات فراخوان این مسابقه است. وی با اشاره به اینکه تکنیک نقاشی آزاد است، آخرین مهلت ارسال آثار را 20 بهمن ماه جاری اعلام کرد و گفت: آثار در برگه A4 به صورت اسکن شده یا عکس با کیفیت از آن ارسال شود. خواجه یی به تشریح جوایز این مسابقه پرداخت و عنوان کرد: نفرات اول هر گروه سنی مبلغ 10 میلیون ریال، نفرات دوم هر گروه سنی 7 میلیون ریال، نفرات سوم هر گروه سنی پنج میلیون ریال و 22 کارت هدیه 2 میلیون ریالی برای 22 نفر از شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.
 وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان‌های داخلی ایتا و روبیکا به شماره تلفن 09176476165 ارسال کنند. یکهزار و 60 کانون فرهنگی هنری با مجوز رسمی ستاد هماهنگی در سطح مساجد هرمزگان فعالیت می کنند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار