مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت: درآمد ۱۰ ماهه حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه رشد ۵۲۸ درصدی داشت.
کد خبر: ۱۰۹۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ 31 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس بختیار رحمانی‌پور، ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک از افزایش ۵۲۸ درصدی درآمد حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه طی ۱۰ ماهه سال‌جاری خبر داد.

وی گفت: حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه طی ۱۰ ماهه سال‌جاری ۴۳۳ میلیارد و ۵۲۲ میلیون و ۱۱ هزارو ۸۵۱ تومان درآمد داشته که این میزان درآمد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۵۲۸ درصد افزایش داشته است.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه یادآور شد: طی ۱۰ ماهه سپری شده از سال‌جاری ۲ میلیارد و ۲۳۸ میلیون و ۵۷۹ هزارو ۶۵۵ دلار کالا به وزن ۵ میلیون و ۶۸۲ هزارو ۲۴۰ تن از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۳ درصد و از حیث وزن رشدی ۷ درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات استان را میلگرد و آهن‌آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره‌بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یک‌بار مصرف و... عنوان کرد.

رحمانی‌پور گفت:طی مدت مذکور ۲ میلیارد و ۲۳۸ میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۵۵ دلار کالا به وزن ۵ میلیون و ۶۸۲ هزار و ۲۴۰ تن از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ از لحاظ ارزش ۳ درصد و از حیث وزن رشدی ۷ درصدی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: آلیاژ آلومینیوم، پرایمری ریفرمر، قطعات دستگاه لیبل زن، انواع تجهیزات خط تولید،بلبربنگ،قالب شمش،فیلتر ،کمپرسور و... عمده کالاهای وارداتی از طریق گمرکات استان کرمانشاه بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار