فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه خبر داد؛
سرهنگ پور بهشت گفت: ۷۵ عنوان برنامه ویژه دهه مبارک فجر در شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵ 31 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه در نشست خبری با اصحاب رسانه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان را تشریح کرد.

سرهنگ علی اصغر پور بهشت گفت: دهه فجر امسال با نام ایران استوار و ۴۴ سال افتخار نامگذاری شده است و این برنامه‌ها در قالب ۷۵ عنوان در حوزه‌های مختلف و با تشکیل ۱۸ کمیته در کهگیلویه برگزار می‌شود.

سرهنگ پور بهشت برنامه‌ها در سطوح شهرستانی و درون سازمانی را حول سه محور جهاد تبیین، امید آفرینی و خدمت گذاری در جامعه برگزار می‌شود افزود: با هدف تحقق خواسته مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین و برنامه ریزی دشمن در حوزه جنگ نرم برنامه‌های مختلف و گسترده‌ای برای تبیین خدمات نظام در فضای حقیقی و مجازی از سوی سپاه تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به محور جهاد امید آفرینی، گفت: برگزاری جشن‌های ویژه این ایام در نقاط مختلف شهرستان با برنامه آوای چکاوک و با همکاری ۵۰ هنرمند هم استانی در قالب کاروان‌های شاد پیمایی از ۱۹ بهمن ماه در معابر و مدارس شهرستان اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت کهگیلویه همچنین از برگزاری جشنواره بومی محلی در بخش دیشموک خبر داد و گفت: در بخش‌های مختلف برنامه‌های متنوع و متناسب با این ایام با محوریت پایگاه‌های مقاومت و اقشار مختلف بسیج برگزار می‌شود.

وی اعزام کاروان‌های خدمات رسان اعم از توزیع بسته‌های معیشتی، جهیزیه، اعزام گروه‌های جهادی، پزشکی و میز خدمت با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و هدنات رسان را از مهمترین برنامه‌های جهاد خدمت رسانی در دهه فجر در شهرستان کهگیلویه اعلام کرد.

در پایان این نشست طی حکمی از سوی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد سید سجاد محمدیان خبرنگار صدا و سیمای مرکز استان بعنوان مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان کهگیلویه معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار