رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ️رسیدگی ۴۸۲ پرونده تخلف در کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷ 31 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر فرزاد مرادی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۰ جلسه کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ تشکیل شده که در این جلسات به ۴۸۲ پرونده تخلف رسیدگی شده است.

وی افزود: ۱۶ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ اختصاص یافته که در این جلسات به ۳۷۴ پرونده تخلف رانندگان ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر رسیدگی شده است.

مرادی در خصوص برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۲، گفت: در مجموع برای حوزه کالا و مسافر ۱۳ جلسه برگزار شده و در این جلسات به تخلف ۱۰۸ شرکت رسیدگی شده است.

️رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره احکام صادره در کمیسیون ماده ۱۲، بیان کرد: در مجموع هر دو بخش ۷۱ رأی جریمه، ۲۷ رأی برائت و هفت رأی لغو فعالیت یک ماه و سه رأی تذکر صادر شده برای شرکت‌های متخلف صادر شده است.

وی درباره برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش کالا و مسافر، گفت: در مجموع هر دو بخش ۱۶ جلسه تشکیل شده، که به صورت اختصاصی ۱۰ جلسه مربوط به حوزه کالا و ۶ جلسه مربوط به مسافر بوده و به تعداد ۳۷۴ تخلفت رانندگان رسیدگی شده که از این تعداد پرونده ۲۷۰ راننده کالا و ۹۵ راننده حوزه عمل و نقل عمومی مسافر بوده است.

مرادی در خصوص احکام صادره گفت: در حوزه حمل و نقل کالا از مجموع ۲۷۹ پرونده تخلف رانندگان، تعداد ۲۲۲ راننده تذکر کتبی، ۳۴ راننده کارت هوشمند آنها غیرفعال و ۲۳ راننده رأی برائت گرفتند.

وی درباره اعمال قانون و رأی صادره برای رانندگان متخلف بخش مسافر، گفت: از تعداد ۹۵ راننده، ۴۱ راننده تذکر کتبی، کارت هوشمند ۲۰ راننده غیر فعال و ۳۴ راننده رأی برائت دریافت کرده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار