بدنبال انتشار مِطلبی در خصوص چرایی ساخت یک واحد فروشگاهی در ملک آموزش و پرورش از سوی رسانه تابناک، روابط عمومی آموزش و پرورش مهران با ارسال جوابیه ای پاسخ داد
کد خبر: ۱۰۹۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷ 31 January 2023

با گزارش تابناک ایلام ،بدنبال انتشار مطلب ،آموزش و پرورش پاسخ دهد ؛ فروشگاه سیب سبز در ملک آموزش و پرورش چکار می کند ؟ روابط عمومی آپ مهران با ارسال جوابیه ای خواستار انتشار آن در این رسانه 

مدیر محترم پایگاه خبری تابناک
سلام و احترام
با عنایت به درج مطلبی در خصوص تصرف ملک آموزش و پرورش شهرستان مهران شایسته است برابر قانون جوابیه این مدیریت در تمام بسترهایی که مطلب منتشر شده است منعکس نمایید.

به اطلاع می رساند ملک مذکور با موافقت کمیته توسعه مدیریت آموزش وپرورش شهرستان و در راستای مولدسازی املاک و اماکنی که فعلا و در مقطع کنونی آموزش وپرورش بنای بر ساخت واحد آموزشی در آن ها ندارد ، مطابق آیین نامه هاو دستوالعمل های موجود و بارعایت قوانین مربوط به موجر و مستاجر وباقرارداد محکم و قانونی به صورت یک ساله در اجاره می باشد.

شایان ذکر است با توجه به نوع سازه ای که مستاجر استفاده نموده،( از نوع موقتی و با پیچ و مهره اتصال یافته) قرارداد مزبور به نحوی منعقد گردیده که هر لحظه صاحب ملک یعنی آموزش و پرورش شهرستان اراده بر استفاده از آن داشته باشد، اجاره ملغی و مستاجر موظف به خالی نمودن زمین می باشد.

در پایان تاکید می گردد هیچ گونه واگذاری ملک صورت نگرفته و آموزش و پرورش برابر برنامه توسعه سنواتی واحد های آموزشی برای تمامی املاک در اختیار برنامه بلند مدت دارد.

 

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان مهران

 

توضیحات تابناک 

همانگونه که در مطلب پیشین به آن اشاره شد ،نگارنده مطلب با طرح سوالاتی شفاف سازی شیوه واگذاری ،نحوه واگذاری ملک و همچنین بهای دریافتی را خواستار شده است که روابط عمومی صرفا با تایید واگذاری ملک بصورت اجاره از هرگونه توضیحات دیگری خودداری کرده اند.

 

شایسته است روابط عمومی آپ مهران توضیح دهند آیا در روند واگذاری قانون مناقصات رعایت شده است یا خیر ؟ آیا تناسب  مبلغ اجاره دریافتی با میزان ملک و درآمد آن برای موجر رعایت شده است ؟ و آخر اینکه برچه اساسی مبلغ اجاره بها تعیین شده است ،آیا حقوق اداره در آن مدنظر قرار گرفته است ؟

مضافا اینکه روابط به دیگر سوالات مطروحه در مطلب پیشین پاسخ لازم را ارائه نمایند ،چرا که این روزها زمین خواری در این شهرستان به گونه ای باب شده است که حتی با وجود تصرف سه دهه ای برخی ادارات ،حکم رفع تصرف آنان صادر شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار