کد خبر: ۱۰۹۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴ 30 January 2023

آیین تجلیل از خیرین، مشترکین و مودیان زکات برتر شهرستان رضوانشهر برگزار شدآیین تجلیل از خیرین، مشترکین و مودیان زکات برتر شهرستان رضوانشهر برگزار شدآیین تجلیل از خیرین، مشترکین و مودیان زکات برتر شهرستان رضوانشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ، امروز یکشنبه دهم بهمن آیین تجلیل از خیرین، مشترکین و مودیان زکات برتر شهرستان با حضور مهندس سید نادر صفوی میرمحله، حضرت حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه، جناب سرهنگ عزیزی فرمانده سپاه ناحیه، معاون مشارکت های مردمی و رئیس زکات کمیته امداد استان گیلان، خیرین و دیگر مسئولین در سالن اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

فرماندار رضوانشهر در این آیین در جمع مسئولین و خیرین گفت: پرداخت زکات یک امر واجب است و همه باید برای جمع آوری و پرداخت آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

صفوی در ادامه به اهمیت تبلیغ و فرهنگ سازی زکات در جامعه تاکید کرد، و افزود: باید با کمک خیرین در نهادینه کردن فرهنگ پرداخت زکات تلاش کنیم.

وی ضمن قدردانی از کمک های مومنانه خیرین به همنوعان خود، بیان داشت: خیرین سرمایه های شهرستان هستند و به نوعی با حمایت آن ها در واقع دل های بسیاری از خانواده های تحت حمایت این نهاد با طراوت و شاد شده و نسبت امید به زندگی آن ها افزایش یافته است.

در این آیین همچنین امام جمعه رضوانشهر و معاون مشارکت های مردمی و رئیس زکات کمیته امداد استان گیلان نیز بیاناتی ایراد نمودند.

در پایان 80 نفر از خیرین، مشترکین و مودیان زکات برتر شهرستان رضوانشهر تجلیل بعمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار