ابوالفضل عزیزی دیر یا زود در کنار مقبولیت، محبوبیت را هم از آن خود خواهد کرد، مدیری که ایستاد اما اجازه نداد سیل خروشان نیروهای سفارشی با امضاهای طلایی روانه هلدینگ خلیج فارس شوند.
کد خبر: ۱۰۹۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲ 30 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ابوالفضل عزیزی مدیر خستگی‌ناپذیر منابع انسانی هلدینگ خلیج فارس بازنشسته شد، احتمالا زمانی‌که این خبر بازنشستگی منتشر شده است، عده‌ای هم در هلدینگ خلیج فارس رقص شمشیر کرده و اگر کمی سخاوت داشته باشند جعبه شیرینی را هم بین همکاران دست به دست چرخانده‌اند، بله ابوالفضل عزیزی مدیری محبوب دست کم در بین بدنه مدیریتی هلدینگ خلیج فارس نبوده و نخواهد بود.

 

خبر بازنشستگی یک مدیر در صنعت نفت، خبر عجیبی نیست اما اگر بگوئیم باید نام ابوالفضل عزیزی مدیری که محبوب نبود اما قطعا مقبول بود را در جرگه مدیران تاثیرگذاری مثل «عادل نژادسلیم»، «جعفر ربیعی»، «جمشید سبزکار» و چندین و چند مدیر خوشنام دیگر نوشت، ادعای گزافی نیست.

 

 عزیزی شاید محبوب نبود که حتی اعتقاد داریم مغضوب هم بوده اما چرا؟ مدیر سابق منابع انسانی هلدینگ خلیج فارس یکی از مدیران سخت‌کوش و سخت‌گیری بود که تا روزی که قلمش در این هلدینگ برو و بیایی داشت اجازه نداد با استخدام‌های بی‌حساب و کتاب آخر و عاقبت بزرگترین هلدینگ پتروشیمی ایران به سرنوشت شرکت‌هایی مثل «ملی حفاری»، «شرکت ملی نفت ایران»، «شرکت مناطق نفت خیز جنوب» و... مبتلا شود.

 

 او ایستاد، محبوبیت‌اش را قربانی کرد تا جلوی ورود بیش از نیاز سازمانی را به هلدینگ بگیرد، عزیزی قطعا مقبول بود زیرا به همه یاد داد که اگر قرار است حتی در ثروت‌مندترین هلدینگ پتروشیمی ایران نیرویی جذب شود، این ورود باید از مسیر آزمون استخدامی انجام شود و برگزاری ده‌ها آزمون استخدامی در قالب شرکت‌های پالایش گاز بیدبلند، مبین انرژی، هنگام، آپادانا، گچساران، بندرامام، پارس، لردگان و... زمینه استخدام فارغ التحصیلان دانشگاهی از سراسر کشور را فراهم کرد.

 

مدیر سابق منابع انسانی صنایع پتروشیمی خلیج فارس حتی در اوج اجرای قانون استخدام با برگزاری آزمون‌های استخدامی یک قلعه غیرقابل نفوذ در مقابل نمایندگان زیادخواه شهرها و استان‌های مختلف بود و در برگزاری آزمون استخدامی این حق را برای جوانان چهارگوشه کشور ایجاد کرد که اگر امروز در بم، زاهدان، زابل، لاهیجان، طبس و سراب پتروشیمی، پالایشگاه و چاه نفت و گاز نداریم اما جوانان دورترین شهرهای کشور اگر تخصص و توان داشته باشند می‌توانند با ثبت نام در آزمون استخدامی برای یک‌بار هم شده شانس خود را مورد آزمون و خطا قرار بدهند، «ابولفضل عزیزی» برای زنده نگه داشتن شانس جوانان این مملکت هیچگاه تسلیم خواسته نماینده‌های مجلس نشد.

 

 اگر امروز سقف حقوق‌ها در هلدینگ خلیج فارس اصلاح شده است، اگر پرداخت‌های مناسبتی به کارکنان رضایت نصف و نیمه در بدنه سرمایه انسانی هلدینگ ایجاد کرده است، اگر امروز جمعیت کارکنان شاغل با تعداد مجتمع‌ها و طرح‌ها همخوانی دارد و هلدینگ مثل خیلی از شرکت‌های نفت و گازی به دلیل عدم تناسب بین طرح‌ها، مجتمع‌ها و کارکنان زمین گیر نشده است، باید سهمی بزرگ برای این مدیر خستگی ناپذیر هلدینگ خلیج فارس کنار بگذاریم.

 

 ابوالفضل عزیزی دیر یا زود در کنار مقبولیت، محبوبیت را هم از آن خود خواهد کرد، مدیری که ایستاد اما اجازه نداد سیل خروشان نیروهای سفارشی با امضاهای طلایی روانه هلدینگ خلیج فارس شوند.

 

 بعد از بازنشستگی ابوالفضل عزیزی، علی عسگری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس طی حکمی دادیوش شمس را به عنوان سرپرست جدید منابع انسانی منصوب نمود.

داریوش شمس از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مهدی منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
عجب خدا عالمه البته بنده هم شاهده حق چند نفرو زیر پا گذاشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
ایشان یک جوانمرد به‌ تمام معنا بود بنده خودم شاهد این موضوع بودم.
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
جمشید سبزکار مدیری بی نظیر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار