نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه‌ای با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در وزارتخانه در روز سه‌شنبه (۱۱ بهمن ۱۴۰۱) با هدف شناسایی و توسعه ظرفیت‌های گردشگری شهرستان کارون و شهر کوت عبدالله خبرداد.
کد خبر: ۱۰۹۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶ 30 January 2023

مجتبی یوسفی در گفت و گو با ایسنا، در توضیح جلسه فردا با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: ظرفیت‌های گردشگری شهرستان کارون با مرکزیت کوت عبدالله باید با هدف رشد و توسعه اقتصادی این منطقه شناسایی شود.

وی افزود: باید برای کشف قابلیت‌های شناسایی نشده مزیت‌های گردشگری در حوزه تاریخی، طبیعی، روستایی و کشاورزی شرایطی ایجاد شود که سبب ترغیب گردشگران برای بازدید و حضور در این شهرستان شوند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید کارشناسانی در منطقه حضور یابند تا قابلیت‌های پنهان گردشگری و محلی و حتی عشایری کوت عبدالله ابتدا شناسایی و سپس معرفی شود.

یوسفی همچنین حفاظت از آثار ارزشمند تاریخی و محلی را ضروری دانست و گفت: در همین راستا در جلسه‌ای با وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درصدد تبدیل ظرفیت‌های بالقوه گردشگری کوت عبدالله به بالفعل هستیم تا شاهد افزایش توسعه اجتماعی و اقتصادی در این منطقه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار