شهردار لنده در گفتگو با تابناک؛
به مناسب دهه مبارک فجر تا پایان بهمن ماه شهروندانی که برای پرداخت نقدی عوارض خود اقدام کنند، مشمول کاهش ۳۰ درصدی عوارض خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷ 30 January 2023

اعمال تخفیف ۳۰ درصدی عوارض شهرداری لنده در دهه فجر

شهردار لنده در گفتگو با تابناک گفت، به مناسبت دهه مبارک فجر تا پایان بهمن ماه، شهروندانی که برای پرداخت نقدی عوارض خود اقدام کنند، ۳۰ درصد کاهش عوارض مشمول آنان خواهد شد.

مهندس رنجبر با بیان اینکه ایام دهه ی فجر فرصت خوبی برای تشریح اقدامات دستگاه های مختلف دولتی بیان داشت، در این ایام اقدامات متعددی را در راستای گرامیداشت دهه فجر برنامه‌ریزی شده است که در روزهای آینده اجرایی خواهد شد.

رنجبر تصریح کرد: این شهرداری در گام نخست، فضاسازی شهر را در دستور کار خود قرار داده است و با نصب ریسه‌های پارچه‌ای و نوری در معابر و میادین شهر، نصب المان‌های مناسبتی دهه فجر در میادین و نصب بنر علاوه بر فضاسازی معابر شهر به تبیین دستاوردهای مختلف کشور پرداخته و خروجی این دستاوردها بر بیلبوردها و فضاهای شهری به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری آئین غبارروبی و گل‌افشانی قبور مطهر شهدای شهر، همکاری با سایر دستگاه های اداری در برگزاری برنامه های مختلت از دیگر برنامه‌هایی است که شهرداری و شورای شهر لنده در دهه فجر خواهد داشت.

شهردار لنده با اشاره به اجرای طرح تخفیف عوارض شهرداری در دهه مبارک فجر نیز تصریح کرد: با پیشنهاد شهرداری و مصوبه شورای اسلامی، با هدف حمایت از ساخت مسکن و افزایش رفاه حال شهروندان طرح تخفیف عوارض ساخت و ساز در شهر لنده اعمال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به مناسب دهه مبارک فجر تا پایان بهمن ماه شهروندانی که برای پرداخت نقدی عوارض خود اقدام کنند، مشمول کاهش ۳۰ درصدی عوارض خواهند شد.

شهردار لنده خدمت به مردم را مهمترین اقدام در هر شرایطی عنوان کرد و گفت، هم اکنون در محلات زیادی از شهر و شهرک های لنده کارهای مختلف عمرانی در حال اجراست که منجر به افزایش سطح رفاه شهروندان خواهند شد.

برچسب ها: شهردار لنده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار