مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: توسعه ، ارتقا و راه‌اندازی مجدد شبکه ارتباطی در روستاهای پنج شهرستان خوزستان انجام شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ 30 January 2023

رحیم فلاح زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سایت سرقتی روستایی پاچگاه شهرستان دزفول پس از تامین مجدد تجهیزات و مکان یابی در نقطه‌ای ایمن و پس از ۲ سال و ۲ ماه، دوباره احیا و وارد مدار شد.

وی ادامه داد: سایت روستایی پاچگاه با تکنولوژی ۲G به منظور جلوگیری از سرقت مجدد پس از تامین و نصب تجهیزات فنی از جمله bts و متعلقات و اتصالات وابسته، نصب کنتور و شبکه سازی برق و تهیه و نصب ترانس وطبق استاندارد شرکت mci به صورت کامل ایمن سازی شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: تامین برق این سایت پیشتر از طریق پیل خورشیدی بود که با هزینه انجام شده، ترانس برق جداگانه‌ای برای آن تهیه و راه اندازی شد.

ارتقا و توسعه شبکه ارتباطی همراه در منطقه چم سیاه بهبهان

فلاح زاده ادامه داد: پروژه ارتقای ارتباطات سیار در روستاها و به منظور برقراری عدالت ارتباطی و بهره مندی روستاییان از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات پس از توَسعه زیر ساخت ها و فراهم شدن بستر ارتقای شبکه ارتباطی همراه اول، تکنولوژی پر سرعت نسل سه بر روی دکل تلفن همراه روستایی چم سیاه از توابع شهرستان بهبهان نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: با نصب و راه اندازی این سایت پرسرعت، مشترکان تلفن همراه اول در روستای چم سیاه، راه‌های ارتباطی و مناطق اطراف این روستا که پیشتر از پوشش استفاده از تلفن همراه برخوردار بوده‌اند، از اینترنت پر سرعت همراه نیز بهره مند شدند.

فلاح زاده افزود: همچنین پیش از این نیز با احیا و راه اندازی دوباره سه دکل جاده‌ای - روستایی در منطقه طریفه رامهرمز، دو راهی مسجد سلیمان و پاچگاه دزفول و نصب سایت با تکنولوژی نسل ۲ بر روی این دکل های سرقتی، مجدد پوشش تلفن همراه در سطح این روستاها و مناطق اطراف برقرار شد.

بهره مندی روستای پوتو باغملک از دیتای همراه

مدیرمخابرات منطقه خوزستان بیان کرد: با نصب تکنولوژی نسل سه بر روی دکل روستای پوتو باغملک، مشترکان همراه اول در این روستا و مناطق اطراف از دیتای پرسرعت همراه برخوردار شدند.

وی گفت: با وارد مدار شدن این سایت پرسرعت روستایی به شبکه گسترده همراه اول ضمن توسعه ارتباطات سیار، مشترکان همراه اول در روستای پوتو باغملک و مناطق اطراف که پیش از این زیرپوشش تنها از ارتباط تماس با تلفن همراه برخوردار بودند از اینترنت همراه و تبادل اطلاعات دیتایی صوتی و تصویری نیز بهره مند شدند.

وی ادامه داد: عملیات نصب و راه اندازی این سایت، از پروژه افزایش تکنولوژی بر روی دکل منصوبه در روستای پوتو از توابع باغملک و پس از فراهم شدن زیرساخت های ارتباطی اجرا شد.

وی افزود: همچنین با نصب تکنولوژی نسل سه تلفن همراه بر روی دکل روستایی چم امامزاده سید محمد باغملک، مشترکان همراه اول در این روستا و مناطق اطراف از دیتای پرسرعت همراه برخوردار شدند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت:

بهره مندی روستای سلیران علیا مسجدسلیمان از اینترنت همراه

فلاح زاده ادامه داد: با نصب تکنولوژی نسل سه بر روی دکل روستایی سلیران علیا مسجدسلیمان، مشترکان همراه اول در این روستا و مناطق اطراف از دیتای پرسرعت همراه برخوردار شدند.

وی گفت:با وارد مدار شدن این سایت پرسرعت روستایی به شبکه گسترده همراه اول ضمن توسعه ارتباطات سیار، مشترکان همراه اول در این روستا و جاده ارتباطی مسجدسلیمان - لالی که پیش از این زیرپوشش آنتن تلفن همراه قرار داشتند، از اینترنت همراه و تبادل اطلاعات دیتایی صوت و تصویر بهره مند شدند.

وی افزود: عملیات نصب و راه اندازی این سایت، از پروژه افزایش تکنولوژی برای توسعه ارتباطات سیار بر روی دکل منصوبه در این روستا و پس از فراهم شدن زیرساخت های ارتباطی، اجرایی شده است.

ارتقا و توسعه شبکه ارتباطی همراه در روستای زرکوه شوشتر

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به نصب تجهیزات فنی و افزایش تکنولوژی به روز بر روی دکل روستایی زرکوه شوشتر بیان کرد: با این اقدام شبکه ارتباطی همراه اول در این منطقه توسعه و ارتقا یافت.

فلاح زاده ادامه داد: پس از به روز رسانی و وارد مدار شدن این سایت پرسرعت به شبکه گسترده همراه اول، ساکنان روستای زرکوه، مناطق اطراف و جاده عقیلی - شوشتر که پیش از این زیرپوشش تلفن همراه بود، از اینترنت پر سرعت همراه نیز برخوردار شدند و مشترکان از این پس می توانند از تبادل اطلاعات دیتایی صوت و تصویر بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار