پلیس اراک۴ نفر که با درگیری در یکی از محله‌های این شهر، باعث برهم زدن نظم و آرامش اهالی شده بودند را دستگیر کرد.
کد خبر: ۱۰۹۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸ 30 January 2023

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری ۴ نفر که با درگیری در یکی از محله‌های اراک، باعث برهم زدن نظم و آرامش اهالی شده بودند در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.
سرهنگ "علیرضا معیریان" در بیان جزئیات این خبر گفت: با اعلام گزارشی از درگیری چند جوان در یکی از محله‌های مسکونی شهرستان اراک، بلافاصله بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ معیریان افزود: در بررسی‌های اولیه مأموران انتظامی کلانتری ۱۱، مشخص شد که ۴ جوان به دلیل اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر و پس از تخریب یک دستگاه خودروی سواری وایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان از محل متواری می‌شوند.
او ادامه داد: با آغاز تحقیقات پلیس، تمامی عاملان این درگیری شناسایی و در کوتاهترین زمان ممکن، در عملیات مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ اراک دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان ۶ قبضه اسلحه سرد نیز کشف شد.
فرمانده انتظامی  اراک در پایان با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از اعتراف صریح به نزاع و برهم زدن آسایش عمومی با تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار