معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت:دستاوردهای نظام در راستای جهاد تبیین و امید آفرینی باید به مردم ارائه و اطلاع رسانی شود.
کد خبر: ۱۰۹۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵ 30 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،بهنام نظری  در نشست گرامیداشت ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی، افزود: هر گونه کوتاهی دراین زمینه از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی قابل پذیرش نیست.
وی یادآورشد: دهه مبارک فجر نماد ایستادگی ملت ایران مقابل طاغوت و استبداد است و این رویکرد ارزشمند باید برای نسل جوان تبیین شود.
وی افزود:انقلاب اسلامی ایران به روایت اندیشمندان جهان در طول تاریخ بی‌نظیر است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران که با مجاهدت‌های امام راحل و پشتیبانی مردمی به پیروزی رسید، در حالی به ۴۴ سالگی خود نزدیک می‌شود که از آغازین روزهای پیروزی، دشمنان به دنبال ضربه‌زدن به آن‌ بودند، اما تدابیر حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه‌های مختلف باعث خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شد و اکنون مقتدرتر از گذشته به مسیر خود ادامه می‌دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار کرد: امروز پس از گذشت ۴۴ سال با افتخار اعلام می‌کنیم که نظام‌جمهوری اسلامی در حوزه‌های هسته‌ای،
علم، فناوری و نانو، پیشرفت‌های زیادی داشته و در عرصه های مختلف نیز به بالندگی رسیده است.
نظری اضافه کرد: باید قدردان نظام باشیم چرا که به پای این انقلاب، خون‌های زیادی ریخته شده و با یاری خدا و رهبری از این همه تحرکات غیرانسانی توانستیم سربلند بیرون بیاییم.
وی بیان کرد: دهه فجر، فرصت ارزشمندی است که اعلام کنیم از راهی که رفتیم پشیمان نیستیم و با تمام توان پشتیبان آرمان‌های این انقلاب و مقام معظم رهبری هستیم و از مسیر انقلاب خارج نمی‌شویم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: فضای جامعه در دهه مبارک فجر باید به سمتی سوق داده شود که علاوه بر القای امید و نشاط در جامعه، پایبندی آحاد مردم به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی به دوستان و دشمنان نظام اسلامی برسد.
وی تاکید کرد: لازم است همه اعضای ستاد و کمیته‌ها نسبت به مسئولیت‌های واگذار شده متعهد باشند و اصناف و شهرداری‌ها نسبت به فضاسازی شهر و برگزاری برنامه‌های متفاوت نسبت به سال‌های گذشته اقدام کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مسئولان باید تعامل خود را با رسانه‌ها افزایش داده و گزارش فعالیت‌ها و تصمیمات اتخاذ شده در جهت خدمت به مردم را اعلام کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم گفت: در راستای هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۲۵ کمیته تخصصی استانی و ۱۲ ستاد شهرستانی به ریاست فرمانداران تشکیل شد.
حجت الاسلام هادی خلیلی افزود: تمامی کمیته‌های استانی و شهرستانی، نشست‌های هماهنگی را برگزار کردند اما برخی کمیته‌ها تاکنون برنامه‌های خود را ارسال نکردند که نیاز است در اسرع وقت نسبت به این مهم اقدام کنند تا اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد.
وی با بیان اینکه تاکنون ۳۵ ستاد شهری و ۲۰۰ ستاد روستایی و عشایری ساماندهی شده است، گفت: جهاد تبیین و ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی، امید و نشاط آفرینی در جامعه رویکردهای اصلی برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: برنامه‌های دهه مبارک فجر استان روز ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن از گلباران بیت تاریخی امام راحل در خمین و حجره طلبگی امام خمینی(ره) در حوزه علمیه سپهداری اراک و نواختن زنگ انقلاب آغاز می‌شود.
حجت الاسلام خلیلی گفت: یکی از ویژگی‌های دهه فجر انقلاب امسال همزمانی آن با ماه مبارک رجب و ولادت حضرت علی(ع) است که برنامه‌های مختلفی در این راستا طراحی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار