در موضوع مردمی‌سازی جشن‌های فجر باید ذائقه مردم مورد توجه قرار گیرد و خود مردم به این باور برسند که حاکمیت ذائقه آنها را می‌شناسد و تمامی خواسته‌ها و مطالبات آن‌ها را مد نظر قرار می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۹۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ 30 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ، فرماندار بابل گفت: ۸۰ پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدمات با ۹۲۰ میلیارد تومان اعتبار همزمان با دهه فجر در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود. 

افتتاح ۸۰ پروژه در بابل بمناسبت دهه فجر  

 قاسم عزیززاده گرجی ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی روابط عمومی و اصحاب رسانه شهرستان بابل در راستای پاسداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در موضوع مردمی‌سازی جشن‌های فجر باید ذائقه مردم مورد توجه قرار گیرد و خود مردم به این باور برسند که حاکمیت ذائقه آنها را می‌شناسد و تمامی خواسته‌ها و مطالبات آن‌ها را مد نظر قرار می‌دهد.

فرماندار بابل عنوان کرد: هم اکنون انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی عملی برای همه آزادی خواهان دنیا تبدیل شده و همین امر باعث شده است که دشمن به فکر خدشه به این انقلاب اسلامی افتاده است و در حال حاضر تنها راه برون رفت کشور از مشکلات پیش رو مخصوصاً در حوزه‌های مختلف با بازگشت به مردم و تاکید بر خداباوری به عنوان دو رکن اصلی فرهنگ بسیجی است که باید مورد توجه مسئولان ما قرار گیرد.

تبیین درست واقعیت‌ها در انقلاب اسلامی ایران

فرماندار بابل در بخش دیگری از سخنانش ابراز کرد: دشمن از طریق رسانه‌های ضد انقلاب به دنبال سیاه نمایی و القای ناکارآمدی نظام است و می‌کوشد تا کوچک‌ترین نکته مثبتی در مورد کشور ایران منتشر نشود و باید رسانه‌های انقلابی با روایت درست از دستاوردهای نظام آن را برای مردم تبیین کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار