سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: ۲۰۰عنوان برنامه در دهه فجر امسال توسط کانون های مساجد برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۹۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵ 29 January 2023

محسن رضایی ۹ بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل ارشاد اسلامی برگزار شد، افزود: در دهه فجر امسال ۲۰۰عنوان برنامه با حضور حداقل ۵ هزار نفر برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲۷۳ کانون مساجد در سطح استان فعالیت دارند که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه های ویژه ای برگزار خواهند کرد.

رضایی اظهار کرد: برنامه های دهه فجر امسال بر مدار جهاد تبیین، ایجاد فضای برای تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی بین جوانان و نوجوانان و امید آفرینی در بین آحاد جامعه برگزار می شوند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی یاد آور شد: در دهه فجر امسال جشنواره سرود بچه های مسجد برای اولین بار در ارومیه و میاندوآب برگزار می شود که تاکنون ۲۲گروه سرود از ارومیه در این جشنواره ثبت نام کرده اند و هدف از این جشنواره نیز رشد و شکوفایی استعداد بچه های مسجد است.

وی خاطر نشان کرد: در دهه فجر امسال ۶محفل انس با قران کریم در ارومیه، قوشچی، میاندوآب، سلماس، نقده با حضور ۴۴کانون برگزار می شود.

رضایی ادامه داد: در ایام الله دهه فجر جشن بزرگ دهه هشتادی ها با هدف معرفی دستاورد های انقلاب اسلامی به دهه هشتادی و نودی ها با حضور ۲۵۰۰نفر دهه هشتادی و نودی در ارومیه برگزار می شود و از نماهنگ عشق من ایران که به ۳زبان ترکی ، کردی و فارسی که در کانون های مساجد استان تهیه شده رونمایی خواهد شد.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری جشن های بزرگداشت ایام الله دهه فجر از دیگر برنامه های کانون های مساجد استان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار