مدیر تعمیرات ناحیه سد شهید عباسپور در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی تابلوهای کنترلی سیستم حفاظت اطفای حریق ترانسفورماتورهای قدرت نیروگاه اول سد شهید عباسپور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰ 29 January 2023

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، "افشین قلی پور" گفت : با توجه به ساختار قدیمی و فرسوده تابلوهای اطفای حریق سیستم حفاظت ترانسفورماتورهای نیروگاه اول در پی هماهنگی های بعمل آمده با دستگاه نظارت شرکت تولید و بهره برداری سد شهید عباسپور طراحی و ساخت تابلوهای جدید در دستور کار قرار گرفت .

قلی پور افزود : با توجه به مشترک بودن تابلو عملکرد سیستم اطفای حریق ترانس های قدرت که در شرایط نیاز به کار روی یکی از واحدها قابلیت اطمینان دیگر واحدها در معرض ریسک قرار می گرفت ، با تعریف پروژه جداسازی سیستم واحدها از یکدیگر بعنوان راه حل در دستور کار قرار داده شد.

"قلی پور" تصریح کرد:  به دلیل عدم وجود نقشه های اصلاح شده در طی سالهای گذشته با تعریف پروژه اطفای حریق ترانس های قدرت کلیه مدارک و نقشه های هر واحد بصورت مستقل تهیه و تولید شد .

وی در پایان افزود: در این راستا برای هر واحد یک عدد تابلو جداگانه طراحی و مونتاژ گردید که با اجرای این پروژه بهره برداری و نگهداری از سیستم حفاظت اطفای حریق ترانسفورماتورهای قدرت قابلیت اطمینان و ضریب آمادگی واحدهای نیروگاهی افزایش داده شد.

 
 
 
برچسب ها: طراحی ، عباسپور ، سد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار