رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از دعوت رییس دانشگاه مازندران، ابراز امیدواری کرد تا در آینده‌ای نزدیک در دانشگاه مازندران حضور یافته و از نزدیک در جریان برنامه‌های دانشگاه معین استان قرار گیرد
کد خبر: ۱۰۸۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷ 29 January 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه با دکتر شمس‌الدین حسینی نماینده مردم شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس‌آباد و رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد. 

دیدار رییس دانشگاه مازندران با رییس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲  

در این دیدار که در شهر رامسر انجام شد، ابتدا رییس دانشگاه در مورد وضعیت و عملکرد بودجه دانشگاه مازندران توضیحاتی ارایه داد و سپس چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو جهت تحقیق اهداف و برنامه‌های دانشگاه مطرح شد. دکتر حسینی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از تشکیل جلسه و فراهم نمودن فرصتی جهت آشنایی بیشتر با فعالیت‌های دانشگاه مازندران، آمادگی خود را برای کمک به این دانشگاه به‌ویژه ملاحظه آن در بودجه ۱۴0۲ اعلام کرد. در پایان این دیدار، رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از دعوت رییس دانشگاه مازندران، ابراز امیدواری کرد تا در آینده‌ای نزدیک در دانشگاه مازندران حضور یافته و از نزدیک در جریان برنامه‌های دانشگاه معین استان قرار گیرد. یادآور می‌شود: در این دیدار، دکتر صادق صالحی مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه نیز رییس دانشگاه مازندران را همراهی کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار