مغازه و امکان خصوصی خود را به دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز کرده و موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۸۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲ 29 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 09/11/1401 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------

کشف 79 قطعه شیء تاریخی در عباس آباد 

سرهنگ مصطفی بابایی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از كشف 79 قطعه سکه و اقلام تاریخی مربوط به دوره ساسانیان و اشکانیان در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ"مصطفی بابایی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر کشف و نگهداری اشیاء عتیقه و تاریخی توسط فردی در این شهرستان، مووضع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرتسان عباس آباد، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرشی از منزل وی 79 عدد سکه و اقلام تاریخی به همراه یک دستگاه فلزیاب کشف کردند .

سرهنگ بابایی با شاره به این که کارشناسان قدمت اشیاء کشف شده را متعلق به دوران اشکانیان و ساسانیان عنوان کرده اند، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه با بیان این که قاچاق اشیاء عتیقه و آثار باستانی تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعالیت افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه، مراتب را به پليس 110اطلاع دهند.

------------------------------

دستگيري سارق مساجد در محمودآباد 

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري سارق حرفه اي و اعتراف وي به سرقت از مساجد توسط ماموران کلانتري 11 خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمودحسین زاده" در تشريح اين خبر گفت: به دنبال گزارش سرقت ازمسجد در شهر محمودآباد بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران کلانتري "11 محمودآباد" با انجام كار اطلاعاتي وسيع و گسترده و اطلاعات حاصله يک سارق حرفه اي را در این رابطه شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه وی را در مخفيگاهش دستگير كردند.

سرهنگ حسین زاده تصريح کرد: سارق در کلانتري به سرقت انواع لوازم صوتی از قبیل 3 دستگاه سیستم صوتی بهمراه 5 دستگاه پخش صوت و 13عدد میکروفن بی سیم از مساجد این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي محمودآباد از کشف اموال سرقتی از مخفیگاه متهم خبر داد و خاطر‌نشان كرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است .

------------------------------

دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی در" میاندورود " 

سرهنگ  شهرام باقری سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از شناسايي و دستگيري 2 سارق اماکن خصوصی با 5 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "شهرام باقری گلوردی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پي چندين فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران کلانتری 11 شهرستان قرارگرفت.

وي افزود: ماموران با کارهای اطلاعاتی و بررسی صحنه های سرقت، سارقین را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی متهمین را در مخفیگاهشون با اموال مسروقه دستگیرکردند.

سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 5 فقره سرقت از اماکن خصوصی و مرکبات در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ باقری با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند ، به شهروندان توصیه کرد: مغازه و امکان خصوصی خود را به دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز کرده و موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

------------------------------

کشف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در تنکابن 

سرهنگ  بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی در راستای مبارزه با قاچاق کالا با انجام اقدامات اطلاعاتی محل نگهداری یک موتورسیکلت خارجی فاقد مجوز و مدارک گمرکی را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در پی هماهنگی قضائی در بازدید از محل نگهداری کالای قاچاق، یک موتورسیکلت خارجی250 سی سی و فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن اذعان داشت: ماموران انتظامی در این اقدام یک قاچاقچی موتورسیکلت را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ دیلمی با اشاره به این که کارشناسان ارزش موتورسیکلت توقیفی را یک میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی غیرمجاز از جمله قاچاق و احتکار، موضوع را به مرکز فوریت های پلیس110 اطلاع دهند.

------------------------------

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 12فقره سرقت در نکا 

سرهنگ  قاسم عزیزی فرماند

ه انتظامی شهرستان نکا از دستگیری4سارق اماکن خصوصی و کشف 12فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی "در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این راستا ماموران تابعه این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی،4سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ "عزیزی" خاطر نشان کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های فنی تاکنون به 12فقره سرقت اعتراف نمودند وطی پاکسازی از نقاط آلوده وجرم خیز تعداد15معتاد متجاهر دستگیر وساماندهی گردید، که متهمان سرقت اماکن خصوصی، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه ،توصیه کرد: شهروندان هشدار هاي پليس در خصوص اقدامات پيشگيرانه را جدي گرفته وبا نصب دوربین مدار بسته وگماردن نگهبان مانع از وقوع سرقت شوند و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند .

------------------------------

کشف 6 فقره سرقت مغازه در عباس آباد 

سرهنگ مصطفی بابایی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباداز دستگیری 2 سارق حرفه ای مغازه با 6فقره سرقت خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مصطفی بابایی" با اعلام این خبر، گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان عباس آباد، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ بابایی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی قضائی، متهمان در یک اقدام عملیاتی دستگیر شدند و در بازجویی های به عمل آمده به 6فقره سرقت مغازه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی عباس آباد از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بابایی در خاتمه از برخورد قاطعانه پلیس با سارقان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند. خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار