در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی؛
با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان گچساران بیش از ۳۵۰ نفر متخلف شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۸۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵ 29 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ارسلان خادمیان گفت: با هماهنگی مرجع قضائی و مشارکت یگان‌های انتظامی شهرستان گچساران طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر دوگنبدان اجرا شد.

سرهنگ خادمیان از دستگیری متخلفان در حوزه‌های مختلف خبر داد و افزود: در این طرح ماموران ۲۷ نفر قاچاقچی، ۲۳ نفر معتاد و ۴ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و حدود ۲۰۰ دستگاه انواع خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: همچنین در این طرح ۲۸ نفر به جرم سرقت و ۲۷۱ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۳۹۱ مورد هم، حکم جلب اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با بیان اینکه در بازدید از ۴۱ واحد صنفی در شهر دوگنبدان ۸ واحد بدلیل رعایت نکردن موازین قانونی و دستورالعمل‌های بهداشتی پلمپ شد، ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ خادمیان افزود: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شهرستان گچساران تاپایان سال ۱۴۰۱ همچنان ادامه دارد و با مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار