تیم سرمایه گذاری کشور هند از سه شهرستان جنوبی فارس بازدید کرد
کد خبر: ۱۰۸۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ 29 January 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: یک تیم سرمایه گذاری کشور هند در سفری که به دعوت رسمی دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری فارس به این استان داشت، از فرصت‌های سرمایه گذاری سه شهرستان لامرد، مُهر و قیر و کارزین بازدید کرد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس گفت: این اقدام با هدف بهره گیری از سرمایه‌های خارجی، ورود تکنولوژی روز دنیا در حوزه صنایع فروآلیاژ و راه اندازی صنایع پایین دستی فولاد در استان انجام شد.

سید مهدی خادمی افزود: پیرو انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بین منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر لامرد، فرمانداری شهرستان لامرد و دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس، این دفتر در نخستین اقدام، از تیم سرمایه گذاران هندی فعال در حوزه تولید محصولات فولادی برای سفر به استان فارس دعوت کرد.
وی ادامه داد: این تیم سرمایه گذاری علاوه بر بازدید از منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر لامرد، در نشست با تعدادی از فعالان اقتصادی شهرستان قیر و کارزین، در جریان ظرفیت‌های کشاورزی و دامداری این شهرستان نیز قرار گرفت.
او افزود: همچنین تیم سرمایه گذاری کشور هند از مزرعه نمونه کشت و صنعت امید و همچنین گلخانه کاکتوس آپونتیا و پاپایا در شهرستان مُهر نیز بازدید کرد.
شهرستان‌های لامرد، مُهر و قیروکارزین به ترتیب در فاصله ۳۶۵ کیلومتری، ۳۳۴ کیلومتری و ۲۱۸ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار