دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان:
سنندج- دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: اروپایی ها با راه انداختن موج تحریم های تمسخر آمیز و اقدامات نابخردانه تنها خودشان را در اذهان مردم ایران منفور تر می کنند.
کد خبر: ۱۰۸۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸ 29 January 2023

به گزارش تابناک کردستان، محمود الله مرادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و باید بیش از پیش در راستای نشر ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه همت گماریم و نسل جوان را با این مضامین هویت بخش آشنا کنیم.

وی افزود: رسالت خبرنگاران در عرصه جهاد تبیین بسیار ویژه است و باید دستاوردها و موفقیت های نظام اسلامی به اقشار مختلف مردم معرفی شود.

الله مرادی خاطرنشان کرد: دشمنان در طول ۴۴ سال از عمر انقلاب اسلامی با تمام توان اقدام به اجرای انواع توطئه ها کرده اند و اکنون نیز با راه انداختن جنگ ترکیبی سعی بر مخدوش کردن فرهنگ و ارزش های اعتقادی در جامعه ایران هستند.

وی افزود: تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دستگاه های فرهنگی و خدمت رسان در جمهوری اسلامی ایران توسط دشمنان ناشی از موفقیت این نهادها و ناتوانی دشمنان در برابر اقتدار ایران اسلامی است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان تصریح کرد: اروپایی ها با راه انداختن این موج تحریم های تمسخر آمیز تنها خودشان را در اذهان مردم ایران سبک تر می کنند.

الله مرادی افزود: رسانه ها بازوان قدرتمند ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای مطالبه گری در جامعه هستند.

وی اظهار داشت: ما نسبت به خون شهدا و پیروزی از منویات رهبر معظم انقلاب ایستاده ایم و ترویج معروفات در جامعه مصمم هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار