دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان با اشاره به تحریم این ستاد توسط اتحادیه اروپا گفت: تحریم‌های جدید، نهادهای فرهنگی کشور را بیش از پیش، بسیج و مصمم می‌کند.
کد خبر: ۱۰۸۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹ 29 January 2023

به گزارش تابناک کرمان، علی شجاع‌حیدری افزود: اتحادیه اروپا در پی تکرار اشتباهات قبلی خود در تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمک به دشمن صهیونیستی و آمریکایی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر را نیز تحریم کرد.

وی با اشاره به راهپیمایی روز جمعه نمازگزاران کرمانی در محکومیت قرآن سوزی و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم که در برخی کشورها اتفاق افتاد اظهار داشت: غربی‌ها با این اقدام، دشمنی خود را با خدا نشان دادند و به همین دلیل نیز به ذلت و خواری گرفتار خواهند شد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان ادامه داد: دشمن نمی داند مردم ایران با اقدام غربی ها، واجب الهی امر به معروف و نهی از منکر را بیش از گذشته انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: اکنون نهادهای فرهنگی بیش از گذشته به میدان خواهند آمد و با همکاری مردم این واجب الهی را در میدان عمل متبلور می‌کنند.

حیدری تاکید کرد: تحریم اخیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شخصیت های آن، نشان از دنائت دشمنان دارد؛ آنان نمی دانند که این اقدام، ملت ایران را بیدارتر، هوشیارتر و راغب‌تر از گذشته کرده است.

وی با اشاره به اعمال تحریم های مختلف طی ۴۴ سال گذشته علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: این در حالی است که جمهوری اسلامی هر روز نسبت به روز قبل مقتدرتر شده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان افزود: هرگاه که دشمن از مقابله با ایران ناتوان می شود دست به تحریم می زند که عمدتا موفق نبوده است.

 ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور از سال ۱۳۷۲ با هدف ترویج فریضه های دینی در کشور تاسیس شد.

این ستاد براساس قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و دستورالعمل اجرایی آن در سال ۱۳۹۴ فعالیت می کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار