معاون استاندار گلستان خبر داد:
گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: میزهای تخصصی مردم محور در محلات محروم و کم برخوردار مشمول طرح ۲۰۲۰ استان گلستان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۸۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ 29 January 2023

به گزارش تابناک گلستان، سید علی مهاجر صبح یک شنبه در کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی استان گلستان اظهار کرد: در طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار ۲۰۲۰، میزهای تخصصی مردم محور فعال می‌شوند تا بتوانیم یکی از دغدغه‌های اصلی مثل اشتغال را رفع کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: اعتماد مردم یک سرمایه است که باید حفظ کنیم، اگر اقدامات با این رویکرد انجام شود اجرای طرح ۲۰۲۰ با استقبال و اعتماد مردم مواجه می شود.

وی گفت: استاندار و مدیران گلستان در تلاش هستند که با توانمندی و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و با تعامل و هماهنگی راهکاری عملی برای حل چالش مواد مخدر ترسیم کنند.

مهاجر افزود: ساختار بروکرات اداری در دولت‌ها یکسان است، اگر می‌خواهیم با این ساختار کاری برای مردم انجام دهیم باید از پراکنده کاری و موازی کاری که آفت منابع و سرمایه‌ها است، دوری کنیم.

وی گفت: با وجود این‌که دستگاه‌ها وظایف خود را انجام می‌دهند اما موثر نبوده و مردم گلایه‌مند هستند، اگر متمرکز کنار یکدیگر قرار گیرند قطعاً اتفاقات بهتری رقم خواهد خورد.

معاون سیاسی امنیتی استانداز گلستان از رسانه‌ها درخواست کرد با هدف جهاد تبیین و مقابله با یاس و ناامیدی ضمن مطالبه‌گری اصولی، روی اقدامات درستی که انجام می‌شود تمرکز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار