مدیرکل کمیته امداد ایلام؛
مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۱۲۵ واحد مسکونی احداثی در این استان به مددجویان زیر پوشش واگذار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ 29 January 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛رضا طاهری  اظهار داشت: یکی از مهم ترین این برنامه ها اجرای برنامه های اشتغال زایی برای نیازمندان بوده که در این زمینه ۶۰۰ طرح با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان راه اندازی و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: با توجه به برنامه های توانمندسازی امداد، واگذاری ۱۰ دستگاه تراکتور به مددجویان متقاضی و ۲ دستگاه پهباد کشاورزی از جمله این برنامه ها بوده که در راستای توسعه مشاغل کشاورزی در بین مددجویان صورت می گیرد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام یادآور شد: در اجرای برنامه کمک به تأمین مسکن مددجویان نیز دهه فجر امسال ۱۲۵ واحد مسکونی که با مشارکت کمیته امداد، بنیاد مسکن، خیرین و بسیج سازندگی ساخته شده اند به مددجویان واگذار می شود.

به گفته طاهری، توزیع بیش از یک هزار دستگاه بخاری گازی در بین مددجویان، اهدای ۵۰ سری جهیزیه به زوجهای مددجو، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در بین کارکنان و مددجویان و نیز برپایی میزهای خدمت برای رسیدگی به درخواست های مددجویان از جمله دیگر برنامه های کمیته امداد در دهه فجر امسال خواهد بود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار