مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: پایان این هفته موج ناپایدار دیگری وارد منطقه می شود.
کد خبر: ۱۰۸۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶ 29 January 2023

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، موجی کم رطوبت طی امروز و فردا (یکشنبه) ضمن ابرناکی آسمان و در برخی نقاط مه صبحگاهی، گاهی اوقات بارش های پراکنده ای از برف و باران نیز بخصوص برای نیمه شمالی استان در پی خواهد داشت.

وی افزود: به دنبال این شرایط، سامانه ای بارشی در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه جو منطقه را تحت تاثیر گرفته به تناوب سبب بارش باران و برف همراه با وزش باد در غالب نقاط استان خواهد شد. بارش که در روز سه شنبه از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛

وی ادامه داد: در برخی نقاط، بویژه نیمه شمالی استان، با آبگرفتگی معابر عمومی، رواناب و احتمالاً سیلابی شدن مسیل ها نیز همراه می شود. انتظار می رود بارش برف بویژه در گردنه ها و نواحی سردسیر بشکلی نسبتاً سنگین نمود داشته باشد.

دولتشاهی تاکید کرد: در روز پنجشنبه و احتمالاً جمعه موج ناپایدار دیگری، مجدداً شرایط را برای بارش پراکنده برف و باران در سطح استان مهیا می کند.

وی تصریح کرد: همچنین دمای هوا (بخصوص دمای شبانه) که از امروز تا روز سه شنبه به شکلی محسوس افزایش می یابد، از روز چهارشنبه تا پایان هفته، روندی کاهشی خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار