رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از افتتاح ۶۳ پروژه کشاورزی کرمانشاه در دهه فجر امسال با اشتغالزایی ۲۷۰ نفر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳ 29 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس علی چاله چاله اظهار کرد: در دهه مبارک فجر امسال ۶۳ پروژه بخش کشاورزی استان با اعتبار ۱۳۱ میلیارد و ۵۳۶ میلیون تومان و اشتغالزایی ۲۷۰ نفر افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: گزارش تفکیکی ۶۳ پروژه قابل افتتاح شامل ۳۷ پروژه در زیر بخش آب و خاک، هفت پروژه باغبانی، ۱۴ پروژه تولیدات دامی و پنج پروژه در زیر بخش صنایع تبدیلی بخش کشاورزی است.

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: برای ۳۷ پروژه آب و خاک ۲۸ میلیارد و ۹۸۸ میلیون تومان هزینه شده که شامل ۱۵ میلیارد و ۶۲۷ میلیون تومان اعتبار عمرانی و ۱۳ میلیارد و ۳۶۱ میلیون تومان آن هم سهم مجریان طرح ها است و اشتغالزایی پروژه ها بخش آب و خاک نیز ۱۶۵ نفر خواهد بود.

چاله چاله در تشریح پروژه های باغبانی، گفت: در زیر بخش باغبانی هفت پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان افتتاح خواهد شد که ۱۱ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان آن تسهیلات بانکی و بیش از پنج میلیارد و ۷۰۵ میلیون آن نیز سهم مجریان پروژه ها بوده که اشتغالزایی این طرح ها نیز ۲۵ نفر خواهد بود.

وی در ادامه به پروژه های تولیدات دامی اشاره کرد و افزود: در بخش تولیدات دامی نیز ۱۴ پروژه با اعتبار ۳۴ میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان و اشتغالزایی ۵۰ نفر افتتاح خواهد شد.

چاله چاله در پایان پروژه های صنایع تبدیلی را شامل پنج پروژه با اعتبار ۵۱ میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان قلمداد کرد و گفت: مجموع سرمایه گذاری صورت گرفته در این بخش شامل ۳۵ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و ۱۶ میلیارد تومان سهم مجریان پروژه‌ها بوده که در این زیر بخش نیز اشتغالزایی پروژه ها ۳۰ نفر خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار