فرماندار تویسرکان گفت: در مجموع، طی سال جاری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان ماشین آلات مدیریت بحران خریداری و تحویل شهرستان شده است.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷ 28 January 2023

 فرماندار تویسرکان گفت: در مجموع، طی سال جاری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان ماشین آلات مدیریت بحران خریداری و تحویل شهرستان شده است.

به گزارش تابناک همدان از مهر، حسین افشاری عصر شنبه در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تویسرکان بیان کرد: در سفر رئیس جمعیت هلال احمر کشور به شهرستان یک دستگاه خودرو امداد جاده ای کامل و آمبولانس صفر با قیمت ۱۰ میلیارد تومان به شهرستان تویسرکان داده شد.

وی بابیان اینکه شهرداری تویسرکان با مشکل تجهیزات مواجه بود که با پیگیری های انجام شده که چهار دستگاه لودر برای استان خریداری شده بود و توسط استاندار یه دستگاه لودر ۳ میلیارد تومانی به صورت رایگان به شهرستان تویسرکان تعلق گرفت، عملکرد دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران را مناسب دانست.

فرماندار تویسرکان خاطرنشان کرد: باید هماهنگی و هم افزایی لازم را با هم داشته باشید؛ چراکه مدیریت بحران تعارف بردار نیست.

افشاری با بیان اینکه منابع انرژی گاز و برق ارتباط تنگاتنگی با هم دارند؛ افزود: یکی از وسایلی که بیشترین برق را مصرف می کند کولر گازی است و برای تولید برق نیز بیشترین گاز را استفاده می کنیم، بنابراین صرفه جویی هر دو انرژی با هم در ارتباط است.

وی یادآور شد: در زمانی که حوادث طبیعی مانند بارش سنگین برف رخ می دهد هیچکس نباید روی دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران فشار بیاورد آنها باید کار تخصصی خود را انجام دهند چون تشخیص اولویت بندی برف روبی در جاده ها وظیفه ما است و طبق اولویت اول جاده های اصلی، دوم جاده‌های فرعی و بعد روستایی برف روبی می شود.

این مسئول در ادامه صحبت های خود تاکید کرد: مدیریت مصرف بسیار مهم است و فرهنگ سازی باید قبل از بحران در زمینه های مختلف آغاز شود و دریافت تجهیزات برای زمان بحران از اولویت های اساسی ستاد بحران است.

فرماندار تویسرکان بابیان اینکه شرکت‌های الیاف سازان و شانه سبز به دلیل کمبود گاز تعطیل شدند؛ خاطرنشان کرد: بیمارستان صحرایی در محل اسکان اضطراری کنار آرامگاه حیقوق نبی ایجاد خواهد شد.

افشاری در این زمینه تشریح کرد: آرد به مقدار مورد نیاز برای چند روز آینده به نانوایی ها داده شود تا با مشکل کمبود آرد مواجه نشوند.

وی مطرح کرد: پروژه های خوبی برای دهه فجر پیشنهاد شده که بر اساس جدول زمانی افتتاح انجام خواهد شد، در تویسرکان کارهای فوق العاده بزرگی انجام شده است که در راستای جهاد تبیین ادارات گزارش های خود را اعلام کنند.

افشاری یادآور شد: ایستگاه راه آهن تویسرکان در دهه فجر به بهره برداری می رسد؛ همچنین ساخت سد و بیمارستان سردار سلیمانی کار بزرگی در شهرستان بوده و اگر سد سرابی نبود اکنون برای تأمین آب با مشکل مواجه بودیم.

فرماندار تویسرکان در پایان بابیان اینکه با اعتبارات امروز ساخت بیمارستان سردار امکان پذیر نبود؛ گفت: ادارات و نانوایی ها به ژنراتور برق مجهز شوند چون در مواقع بحران بسیار اساسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار